Gå til innhold

Hva skal dere ha til kveldskos i kveld da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi hadde hjemmelaget pizza igår, men idag har jeg ikke peiling.

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kyllingvinger:-)

har ikke spist det på flere år...

ellers går det i taco eller nashos i helgene.

i morgen blir det ribbe:-)

Skrevet

En vakker naken, muskuløs og solbrun mann som bedårer meg og hans eneste oppgave er å oppvarte meg og passe på så jeg er fornøyd og tilfredsstilt! Gjerne med litt sukker å fløte på *kniis*

*drømmer*

Skrevet

biff med tilbehør... og veldig gjerne en naken mann, men jeg får kynnere av å TENKE på det...

Skrevet

Vi skal ha hjemmelagd pizza i dag, vi.

Vanlige lørdagslagere:

Pizza

Lasagne

Taco

Nachos

Wraps

Biff

Kylling

Hadde vært godt med en ovnsbakt gryte med noe snadder. Mmm.

Men min italienske kjæreste skal lage pizza.

Skrevet

Hihi. Du kjenner at livmora strekker på seg ved tanken av en deilig naken mann?

Det liker jeg! :D

Skrevet

Laksefilet i ildfast form med creme fraiche og grønnsaker :) Nam! Gleder meg :)

Skrevet

Truseprinsese 1 pp:

Regner med du deler gladelig på den italienske kjæresten din med oss??!! Aarrrrrfffff vil ha en sånn en! *ser lystent på rrrrrrrr*

Tenk å hatt en sånn en på fødestua da.... mi amore puuuushhh... ti amo bella ...... Dæven hvem hadde kjent smertene da? *ler*

Skrevet

Hehe. Han har bare italiensk opphav da. Så det er ikke helt krejsi! :D

Men flink til å lage mat er han! :)

Skrevet

Får ikke helt bestemt meg om jeg vill ha tacco eller løvbit, pommes & bea. saus.

Skrevet

Jeg skal lage digre club sandwicher med båtpoteter i ovnen til:)

Skrevet

Vi skal ha kjøttsuppe av alle ting. Jeg får av og til noen merkelige lyster, og i dag er det altså saltkjøttsuppe som jeg har sinnsykt lyst på. Og riskrem til dessert... MMMmmm...

Skrevet

Her blir det hjemmelaga lasagne fra hjembygda mi :o) Med goe venner tilbords....

Skrevet

i kveld hvet jeg faktisk ikke hva vi skal spise. Vi er bedt bort til et vennepar. Blir sikkert noe godt.

Men i morgen skal vi ha svigermor på middag og da skal vi servere saltkjøtt og kålstappe med mandelpoteterer til. ÅÅÅ som jeg gleder meg til det. Har hatt lyst på det hele uka. nam nam

Skrevet

Her blir det indrefilet av hjort med fløtegratinerte poteter, sopp, mais, rødløk og peppersaus! Nam, nam - gleder meg :)

Skrevet

Her blir det grøt hos svigermor.... hurrrrra... må si jeg gleder meg, hadde sett for meg en kveld hjemme med noe god mat og film... nå ska vi tilbringe ettermiddagen/kvelden hos svigers....

Skrevet

samboeren min har mast om asparages-suppe hele uken, så det skal han få spise i fred i dag. På meg tror jeg det blir kyllingvinger..mmm..må kanskje løpe på butikken da.!

Skrevet

hjort..er ikke det å regne som vilt kjøtt...?

Skrevet

Jo.. Man kan jo spise det. Men man skal være forsiktig med hjorteslakt, men man putter jo ikke fingrene i munnen når man lager maten.. :)

Skrevet

Hi hi! Jeg synes det sto "hvem skal dere ha til kveldskos i kveld"? He he

Vi skal ha hjemmelaga pizza:-)

Skrevet

Min kjære er akkurat kommet hjem fra jobbreise og skal ta meg med ut å spise. Menyen blir nok bestående av en god biff, fløtepoteter pluss masse godt tilbehør....NAM NAM!!

Ahh, deilig å bli tatt så godt vare på:)

Litt romantisk stas i en tid hvor man skjeldent føler seg spesielt attraktiv... *sukk* føler meg VELDIG gravid for tiden...

Ønsker alle en kjempegod lørdagskveld!!! Vi fortjener virkelig å kose oss innimellom:D

Skrevet

Vi skal ha bakt potet.. med skinke, kryddersmør, rømme og mais :P SLAFS!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...