Gå til innhold

Bare eeen uke igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

til jeg skal teste meg, men det føles som en evighet!

Lei av å vente nå ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også!!! Skal teste neste lørdag!

Veeeeeldig lenge å vente!! Kommer til å telle ned hver dag! Kjenner du noen symptomer da?

Skrevet

Jeg og skal teste neste lørdag. Så gøy!

Om jeg kjenner symptomer.. Tja. Egentlig ikke. Er veldig trøtt, men det var jeg før jeg var gravid. Også i går var jeg masse svimmel hele dagen. Taket gikk rundt for meg bare jeg lå i senga. Har ikke ømme pupper eller stikninger.

Hva med deg?

Skrevet

Ikke så mye symptomer her heller... hadde ømme brystvorter denne uken men det begynner å gå over.. :(

Regner med det er et dårlig tegn.. Hatt litt vondt nederst i magen også.. men ellers kjenner jeg vel ingenting.. Får vel bare vente og se. Jeg temper meg også da.. så det blir litt spennende om den holder seg høy utover uken :) Er i min 4pp

Skrevet

Kan du forklare litt rundt det med å tempe seg? Har ikke satt meg helt inn i det. :)

Skrevet

joda det kan jeg :)

Da måler du tempen din hver morgen før du står opp, til ca samme tidspunkt. Jeg måler under tungen. Så skriver du opp tempen din i et kurve skjema.

Det finnes en veldig bra side: www.fertilityfriend.com

Så når du har EL vil tempen din stige og holde seg høy. Viss du ikke blir gravid, vil den synke rett før tanta kommer. Viss du er gravid, vil den holde seg høy hele tiden :)

Håper du forstod litt.. hehe

Skrevet

Ja, det var en bra forklaring.. Visste bare at tempen var høy under EL, ikke at den var høy om man er gravid. Så bra at tempen din er høy enda. Da er det bare å håpe. Jeg lagde en testetråd, jeg. Hehe. Sleng deg på! :D

Skrevet

Hvor gammel er du forresten?

Og hva driver du med sånn til vanlig?

Greit å bli litt kjent :D

Skrevet

Jeg er 22 år:) Fødd i 85.. Prøver på første mann og er veeeldig klar!

Er frisør og jobber veldig mye...

Du da?

Skrevet

Jeg er 21, jeg. 86-modell. Prøver på første vi også, og håååper den sitter allerede nå. Jeg er student, jeg. Men orker ikke vente av den grunn. Blir herlig med en liten en her. Hvor bor du da?

Er frisøryrket gøyalt? Syns det ser veldig spennende ut.

Skrevet

Tja.. det er jo kjekt.. men travelt både psykisk og fysisk :)

Jeg trodde jeg ville bli gravid med en gang! Men slik gikk det altså ikke.. Men jeg har en god følelse nå da! Men tørr ikke håpe for mye. Kommer til å besvime viss den blir positiv! Litt for godt til å være sant liksom!

Bor på sunnmøre jeg.. nordvest landet. Du da? Hva studerer du da?

Skrevet

Kjenner meg igjen i tanken på å besvime. Er sikker på at jeg kommer til å gjøre det. Farfaren min var fra sunnmøre. Liker den dialekten. :)

Jeg bor i Oslo, jeg. Men er egentlig fra trøndelag. Studerer kultur og ledelse. Det er veldig gøy. :)

Noen som vet at dere prøver eller?

Skrevet

nei... Prøver å holde det hemmelig! Ekstra gøy når man skal fortelle det da! :)

Tenkte det hadde vært morro å fortelle det i julen! Noen som vet med dere da?

Skrevet

Hehe. Det er sant det altså.

Vi holder det hemmelig vi også, men som jeg gleder meg til å brøle det ut. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...