Gå til innhold

rosa utflod er det farlig??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått litt rosa utflod etter å ha vært på do. Er i uke 5+6dager. Er dette farlig? Hilsen en som er litt bekymret

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Det er mange som opplever blødning i svangerskapet. Mange grunner til det. Men er du bekymret tar du kontakt med lege/jordmor/sykehus for en sjekk. Ser du skriver du er nesten 6 uker på vei, da er det ikke sikkert de ser noe på UL da, så mulig du må vente et par uker. Jeg var på UL i uke 6, og så ikke mer enn fostersekken og fosteranlegget. Men 4 uker senere så vi mer.

 

Ønsker deg lykke til, håper det går bra!!

Skrevet

hmm... ikke for å skremme deg, men siden du spør.. det var sånn min første SA begynte... hadde rosa utflod på kvelden og våknet 5 tiden på morran med ekstreme smerter i magen og gikk på do og da blødde jeg masse!!!

Håper du ikke opplever dette... Lykke til uansett hva som skjer :)

klem

Skrevet

Rosa utflod...?! hmmm...høres jo ikke helt normalt ut da? Den skal jo være blank/hvit......

Skrevet

jeg hadde dette i både uke 8 og 12 og alt er bra=)

men ring legen og han kan sjekke hcg nivået ditt..!

det gjorde jeg.lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...