Diamanten Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Jeg har fått litt rosa utflod etter å ha vært på do. Er i uke 5+6dager. Er dette farlig? Hilsen en som er litt bekymret
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Ikke nødvendigvis. Det er mange som opplever blødning i svangerskapet. Mange grunner til det. Men er du bekymret tar du kontakt med lege/jordmor/sykehus for en sjekk. Ser du skriver du er nesten 6 uker på vei, da er det ikke sikkert de ser noe på UL da, så mulig du må vente et par uker. Jeg var på UL i uke 6, og så ikke mer enn fostersekken og fosteranlegget. Men 4 uker senere så vi mer. Ønsker deg lykke til, håper det går bra!!
kariuss Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 hmm... ikke for å skremme deg, men siden du spør.. det var sånn min første SA begynte... hadde rosa utflod på kvelden og våknet 5 tiden på morran med ekstreme smerter i magen og gikk på do og da blødde jeg masse!!! Håper du ikke opplever dette... Lykke til uansett hva som skjer klem
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Rosa utflod...?! hmmm...høres jo ikke helt normalt ut da? Den skal jo være blank/hvit......
Candygirl_ Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 jeg hadde dette i både uke 8 og 12 og alt er bra=) men ring legen og han kan sjekke hcg nivået ditt..! det gjorde jeg.lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå