Gjest Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Hei jenter. Nei, nå altså! :-( Jeg som har vært så flink til ikke å tenke på dette babystyret mitt. Jeg hadde virkelig bestemt meg for at NÅ skulle jeg få dette ut av hodet en gang for alle... Og jeg som har jobbet så fælt med alt dette. Men, neida... En ny baby i omgangskretsen til sambo var alt som skulle til. Så var det rett tilbake til raslende eggstokker og mas, kjas og grining... BLÆ! Det som irriterer meg sånn er at denne gangen var det ikke jeg som satte følelsene i gang igjen. Å, nei, du, når jeg endelig har klart å kjempe meg tilbake til en tilnærmet normal sinnstilstand, da blir babylengselen praktisk talt presset opp i trynet på meg. Jeg slipper liksom ikke unna! "Haha, trodde du at du hadde klart å bli kvitt babysjukheten din! Å, nei! Se her, da er det jo bare å smelle alle i din omgangskrets på tjukka, og spre rundt en haug med nydelige småtroll, så er du minst like verpesjuk som før! Mohahahahaha!" Å... Dumme babyklare folk... Hmm. Men samtidig som jeg synes det er så inderlig vondt (ja, faktisk), så er det så utrolig herlig også - et vanskelig paradoks. Egentlig ønsker jeg å shoppe babyting som en gal og dulle babyene i hjel, men opp i alt dette vindunerlige så gjør det så vondt inni meg... :-( Ja, ja. Jeg er i hvert fall ikke alene.
jinta86 Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 uff så kjedelig da det hørtes ikke noe gøy utt.. sitter i noen lunde situasjon jeg og synes alle skal ha barn eller blir gravide det er ikke noe gøy altså... men håper det går litt bra med deg da og att du klaer og ikke tenke alt for mye på det.. klem
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Åå jeg kjenner meg sånn igjen!!!! Det er skikkelig vond... Jeg holder på å bli sprø... Prøver og prøver å la vær å mase til ingen nytte...Jeg MÅ bare, selv om jeg vet det gjør vondt verre ( Syntes der er så j***** urettferdig at de skal sitte på sin høye hest og bestemme... men hva kan man vel gjøre?!?!?!?!??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå