Tommage♀♂ Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Er det noe forskjell fra det ene til det andre, eller er det noen merker jeg bør styre unna? Skal kjøpe til frøkna på 2 år
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Jeg aner egentlig ikke, men jeg har bestemt meg for at vi skal kjøpe trekjøkken fra sprell eller bånsull. Har en teori at det er mer holdbart enn all denne plasten.. Den på bånsull er iallefall kjempefin! Har vært og tittet i butikken der :-)
ABC123:-) Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Enig med hun over. Vi kjøpte lekekjøkken i plast med "tusen" duppeditter. Ble fryktelig irriterende etter kort tid! Kjøp trekjøkken med enkle, gode funksjoner (håndtak som kan vris rundt og klikker, f.eks.).
ABC123:-) Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Må legge til at sønnen vår var 2 år da vi kjøpte omtalte kjøkken. Det var altfor komplisert for ham!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 jeg er i utgangspunktet i mot sånne store plastleker.. men lekekjøkkenet fra food&fun? er veldig alright.
camilla^ Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Kjøpte brio komfyr og billige kjøkkenartikler på ikea, europris, nille osv osv. De har leka endel med det, men da jeg bodde hos mine foreldre i over ett år var det min gamle de skulle leke med. En bitte liten plastsak. Og det har blitt leka MYE med. Kjøpte vaskemaskin på ikea for noen år siden. Har ikke tall på hvor mange bamser og klær som er vasket i den jeg. Til og med pus har fått mang en vask der. Nå står den på vaskerommet, og de stresser og styrer der av og til. De har fisher price sitt lekekjøkken hos pappan, og det er lekt mye med. Men hun på fire klager over at det er for lite alt. Hun må sitte på kne.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Lillemann ha trekomfyr, men treplater og og komfyrplass.. Denne har oldefaren hans lagd, og er kjempe fin... Min morfar lagde lik til meg da jeg var lita... Og den holder den dag i dag - står i dukkestua hjemme hos mine foreldre.. Så jeg vil tro at treovner holder mye bedre enn dem i plastikk...
3stk Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 eldste jenta her fikk kjøken fra little tikes til 1 års dagen(er 9 år nå)Det har blitt leika masse med med og er fremdeles like helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå