Gå til innhold

Fader ikke MULIG!"#¤%&/( Hvorfor akkurat i dag???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen skal på party i kveld.Lenge siden vi var på noe sammen uten barn så jeg gleder meg veldig.

Joda trur dere ikke jeg våkna med sånn "sti" på øyet.Herregud jeg ser ikke ut.Hoven og illrød...............skikkelig kult!"#¤%&/()

Gubben holdt på å le seg skakk....."haru fått bank i natt eller??"

Jaja,godt det bare er gode venner.Jeg skal gå med et sminka øye,bare på trass!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he er så typisk altså:o)

Sti på øyet,DET munnsåret,DEN kvisa er sånne typiske ting som kommer å angriper natta før:O)

Greit at det er gode venner dere skal til da:)

Kos deg masse i kveld.

Skrevet

hehe uffda... =( håper det gir seg da... at det ikke er skikkelig betennelse eller noe=)

Skrevet

Du får leke pirat da;)

Hvit vid skjorte, høye støvletter og lapp over det ene øyet:)

Og masse RØD leppestift!

Skrevet

Hehe tror det har noe med tings iboende faenskap å gjøre:)

Skrevet

Er det akkurat i vippekanten?

Gni med en gullring på stien. Mamma gjør alltid det og da blir den i hvertfall mindre:o)

Lykke til og ha det morsomt...

Skrevet

Ja i vippekanten nede.

Haha.....du tuller ikke med meg nå HKHM1g!???

*flirer* ser liksom for meg at jeg gnukker og gnir her,så sier du etterpå at jeg er lettlurt Hah.....:o)))

Takk.Morsomt skal jeg ha det uansett.Jaggu godt jeg ikke er så prippen.....Folk får ta meg som jeg er.....med eller uten sminke *ler*

Skrevet

Nei jeg tuller ikke, mamma sitter alltid med gifteringen sin og gnir, hun er veldig plaget med sti....

og det funker på henne:o)

Skrevet

Legg på en varm klut og gni forsiktig etterpå (prøv gjerne gullring, men tror fingeren har samme effekt;-) ). Du kan også prøve å gni forsiktig langsmed våtkanten med en fuktig q-tips.

Skrevet

Har du prøvd å dra litt i øyevippen i området der stien er? Det pleier å hjelpe. Om du får ut noen løsevipper der, så er det som regel der betennelsen sitter. Ikke dra hardt slik at du sitter med halve øyevippen i handa ;) Er det noen løse så vil de løsne da, og kanskje lette litt for trykke på stien. Har iallefall hjulpet meg noen ganger.

Kos deg ikveld, med eller uten sti :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...