storebror og junibaby=) Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 bestilte fra aktivebarn.no. Fikk rosa istedetfor blå.*ARRRRG* Trenger jo egentlig votter,men skal de sendes inn og bytte tar det jo tid.... Og da må vel jeg koste porto og alt??
Gjest Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 nei det hadde jeg ikke men jeg synes nå de får betale porto når de har sendt feil
☆Anonymia☆ Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 hadde ikke gjort meg noe...så lenge de holder han varm.
Mom2Two Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Gi dem i jule- eller bursdagsgave til noen? Det er jo kjempefin gave å få:-) Nope, hadde nok ikke brukt rosa votter på gutt..
storebror og junibaby=) Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 er rosa på toppen,hvit resten. http://www.aktivebarn.no/ slik,bare at det blå er rosa...
It's all about me Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Er det feilleveranse skal de dekke returen, er det feilbestilling må du dekke det selv. Uansett hadde jeg ikke brukt rosa votter på gutt. Rødt ja, rosa nei...
storebror og junibaby=) Skrevet 3. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2007 feil leveranse ja... men er jo egentlig ikke sååååå farlig da....blir jo ikke så mye rosa egentlig,når alt annet han har er blått...hmmmm
ABC123:-) Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 Nei, er du gal. Både du og sønnen din vil garantert bli sett på som litt rare. Kjøp noen rimelige votter på Spar Kjøp e.l. mens du venter på å motta de riktige i blått.
mpmamman Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 nei,la han heller forfryse seg på fingrene du! Synes det er alt for fokusert på gutte og jente farger,har vintersko til lillebror som er rosa,ubrukte,synes da det er for galt og gi de bort i stede for og bruke de. Blir litt annet når de begynner på skolen da de kan bli ertet da! synes vi lever i et alt for mye bruk og kast miljø,noen ganger ikke brukt engang... Men vi er alle forskjellige og bra er det:)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 du skal ikke betale portoen om de har gjort feil.. ring de og klag, eller send mail Jeg brukte rosa votter på småen en gang før vi flyttet inn i nye huset.. Hadde ikke med votter og alt lå i esker i gamle leiligheten og noen i det nye huset.. Enestet jeg fant var noen votter jeg hadde kjøpt til lilleslsteren som ikke var født ennå.. de var rosa og alt for små.. men bedre enn ingenting.. Jeg ville klaget og bedt om nye og sendt de tilbake og i mellomtiden handlet et par billigvotter på H&M eller noe.. kjekt å ha et par i reserve uansett.
storebror og junibaby=) Skrevet 4. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2007 Har snakket med dem.Hu skulle sende riktige votter i morgen,og med retur konvolutt=)
Gjest Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Hadde ikke hatt noen problemer med det nei, og jr hadde sikkert syns det var kjempefint. Han er i en litt rosa periode nå (3,5 år) - og om han velger rosa når vi er og handler - tror jeg ikke han blir hverken homofil eller mobbet av den grunn. Han får selv finne ut hva han liker - og om et års tid er nok jente og gutte rollene tydeligere i bhg enn det de er nå likevel - og da er nok jenteting heeeelt utelukket.
MintCondition Skrevet 4. november 2007 #13 Skrevet 4. november 2007 Å herregud, hvorfor ikke? (som svar; JA jeg hadde selvsagt brukt rosa votter på en gutt)
Gjest Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 Hadde gutten syntes det var ok så hadde jeg ikke sett problemet Men hvis han ikke ville bruke "jentevotter" så hadde jeg gitt bort de rosa i julegave også hadde jeg kjøpt nye til gutten min.
Honningmelon Skrevet 4. november 2007 #15 Skrevet 4. november 2007 Det var bra du fikk ordnet det da :-) Jeg hadde ikke fått på gutten min rosa votter for alt i verden... og det er det IKKE jeg som har lagt opp til. Lærer nok en del "gutte og jente greier" i bhg.
♥Snulder Skrevet 4. november 2007 #16 Skrevet 4. november 2007 Hvor lenge ser man fargen på vottene når de graver i gruskassa mon tro;=) Ja.. jeg bruker hva som helst av farger på ungenes votter! Heller det enn at de fryser!
Mamman til M&E Skrevet 4. november 2007 #17 Skrevet 4. november 2007 Om du synes det er greit så bruk dem, ikke noe krise det vel. Voksne gutter kler seg jo i rosa nå til dags :-)
katlinka Skrevet 4. november 2007 #20 Skrevet 4. november 2007 Nei... det betyr ikke at ungen måtte fryse på hendene i påvente av min estetiske (kan godt hende konvensjonelle) smak. På samme måte som jeg ikke ville kledd en gutt opp i en knallrosa dress med fairy-motiv på.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. november 2007 #21 Skrevet 4. november 2007 nå er det litt forskjell på en kosedress i lyserosa velour og rosa tupp på vottene da. uansett så hadde jeg latt han bruke de og jeg hadde også kjøpt rosa ting til en gutt om han ville hatt det selv..feks gummistøvler, vintersko osv osv..
Store My Skrevet 4. november 2007 #22 Skrevet 4. november 2007 Ironi, eller? Håper det... Ikke rart at dette er et tema i barnehagen dersom foreldrene har slike holdninger :-/ Trodde vi var over dette, jeg. Det er bare rosa votter det er snakk om her, ikke fullt ballettantrekk med rosa tyllskjørt (og hadde min 5-åring villet ha på seg det, skulle han jamen fått lov...). Synes det er leit jeg, når 5-åringen sitter bak i bilen og sier: "Mamma, jeg synes rosa er vakkert, men jeg kan jo ikke ha rosa klær, for det er det bare jenter som har..."
*dum&deiLig*™ Skrevet 4. november 2007 #23 Skrevet 4. november 2007 Hvorfor kan voksne menn bruke rosa skjorter, gensre, jakker og dresser men gutter ikke bruke rosa votter?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 4. november 2007 #24 Skrevet 4. november 2007 Jeg hadde retunert dem. Når jeg betaler for noe forventer jeg å få det jeg har kjøpt. Pluss de skal ordne porto når de har sendt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå