Gjest Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 nå gir jeg opp dette kjærlighets greiene snart.. men tenkte å høre med dere lure damer traff en kar for 2 mnd siden, vi møttes etter en uke, og det var supert. vi hadde en herlig date.. men etter en uke skrev han til meg og sa han aldri ville se på meg som noe mer enn en venn, men håpet at vi kunne ses innemellom for det. jeg sa tja. og til slutt så jeg han igjen, vi hadde en skikkelig romantisk kveld og natt, han lagde middag til meg og vi delte noen flasker vin, lå på sofaen og så film og bare klinte.. veldig hyggelig. men jeg forholt meg til han som en venn og datet andre også. etter noen uker så vi hverandre igjen og det var like hyggelig. men da begynte han å spørre om jeg skulle ut, om jeg skulle på nachspiel etc. så for en uke siden fikk jeg nok og sendte han en lang mail om at jeg ikke orket det her, og at han måtte kjenne etter om vi kunne bli mer enn venner, for mine følelser begynte å blomstre.. og at det var best å bryte all kontakt om ikke han følte noe for meg. jeg slettet han på msn i sinne over ikke å få svar på mailen, men la han til igjen, og så da at han hadde slettet meg også. igår 5 dager etter han fikk mailen, fikk jeg en sms med bla bla og ha en fin helg. hva i alle verden betyr det liksom??? blir nesten sint for at han ikke respekterer det jeg skrev(joda han har lest mailen) og samtidig glad for at han tar kontakt.. noen tips eller råd? vi ses ikke når jeg har dattern hjemme, og det har jeg stort sett alltid, så det er uvist når vi kan få til å ses evt å snakke ut om det her.. om han vil det da..
Den drygaste Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Å inngå en sånn avtale er veldig dumt hvis du vet at du ikke har spyke til det. Selv har jeg gjort akkurat samme feilen. mitt råd til deg er å ikke ha kontakt med ham, slett han fra ditt liv og kom over han. det er ikke vits i å sitte inne å gruble over ham i det hele tatt.. han lever nok godt, for sånn er de fleste menn. kom deg ut og lev livet til det fulle, livet er for kort til å sløse det vekk på sånne gutter!
Gjest Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 MItt råd, glem ham og kom deg videre. Jeg var alene med sønnen min i flere år og har litt erfaring med slike menn, mna får ta det for det det er...gjensidig nytelse og hygge, ikke mer og respektere det. Noen ønsker ikke mer rett og slett og de er nærmest umulig å konvertere før de treffer drømme dama og forelsker seg hodestups. Vi jenter får ofte lettere følelser enn menn, slik er det bare. Det finnes menn der ute som er klare for mer, man må bare treffe den rette til rett tid. Det tok meg 6 år å finne min...og det var virkelig værdt det! :-)
Gjest Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 okay.. skal drøv tygge det, vet vel med fornuften at dere har rett.. trodde bare det gikk ann å endre seg.. vel,vel..
Skravlemamman Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 Typisk at man blir litt hekta på disse drittsekktypene. Du bør nok droppe han, det eneste som kommer ut av dette er at du blir såret:-) Se deg om , verden er full av flotte menn, og du fortjener en sånn en:-)
Gjest Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 takk har slettet han fra msn idag så ikke fristelsen skal bli for stor så får jeg bare håpe det her går over hvis det er det som er meningen..
3 blå Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 Disse mennene vet å trykke på de rette knappene, sier alt det vi vil høre, gjør alt det vi ønsker dem skal gjøre... Men de gjør det kun DEN kvelden vi er sammen, og så kan det gå uker og mnd til neste gang... Her går alt etter deres pipe, de tåler ikke mas, de tåler ikke krav -alt skal gå etter dem. Vi tror vi kan omvende dem, vi tror at de helt sikkert kommer til å bli forelska i oss, og aldri mer være den drittsekken vi vet de er. Men der tok vi feil -denne gangen også...
Gjest Skrevet 3. november 2007 #10 Skrevet 3. november 2007 nettopp det som er problemet her er at han ikke sier de rette tingene eller sier noe i det hele tatt ! han er stille som en østers om alt som har med følelser, tanker om oss etc. etc. etter den første samtalen om å bare være venner så har det ikke vært mulig å få ett ord ut av han om det, alt han sier er at han er sliten av kjærligheten, at ting aldri blir som han tror, at jeg er helt på bærtur når jeg har spurt om dater ol. men, kanskje jeg bare legger mer i det enn det som er der, vi er vel gjerne sånn vi kvinner..men men! får nå se hva som skjer i fremtiden. nå har jeg ivertfall ikke muligheten til å ta kontakt via msn lenger..
3 blå Skrevet 3. november 2007 #11 Skrevet 3. november 2007 Men vil du ha en mann som "ikke sier de rette tingene eller sier noe i det hele tatt ! han er stille som en østers om alt som har med følelser, tanker om oss etc. etc. etter den første samtalen om å bare være venner så har det ikke vært mulig å få ett ord ut av han om det, alt han sier er at han er sliten av kjærligheten, at ting aldri blir som han tror, at jeg er helt på bærtur når jeg har spurt om dater ol." Neineinei, du vil ikke ha en slik mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå