babyboble Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Jeg fikk endelig positiv på EL test og er overlykkelig. Hadde selvfølgelig vært enda bedre om det hadde vært på en GT, men jeg kunne ikke vært lykkeligere. Dette er vårt 1 PP så jeg var usikker på hvordan det var med min EL om jeg idet hele tatt har noen.. Har hatt veldig vondt i noen dager nå etter Pergoen , men det er det sannerlig verdt da. Hadde sex i går, men da er det vel best og vente til i morgen eller? Ellers blir det for ofte og jeg skal vel ikke ha EL før 12 til 36 timer etter positiv test, eller? Hva tror dere. Da håper jeg bare svømmerene til mannen funker og at alt går som det skal. Mannen min sier jeg ikke skal ha for høye forhåpninger siden det er 1PP og det prøver jeg og ikke ha, men jeg tenker bare at dette er et steg på rikig vei. Han ble jo overlykkelig selv, tror han blir mer skuffet enn meg, for han har villet ha en til i mange år, men jeg ville ikke før nå. jeg bare krysser alt jeg har. Tempen i går var 35.99 og i dag 36.39, men skal den ikke stige ETTER eggløsningen? Vil det si at den sikkert vil stige ytterligere? Er det noen råd under EL, skal man ta det med ro eller noe? Tenkte jeg skulle vaske bilen og sjaue litt i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå