Gå til innhold

4mnd og snart sovet 4t!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er redd for at han snur døgnet. Hvor lenge bør han max sove av gangen på dagtid? Han har som sagt sovet 4t nå.. (Sov dårlig i natt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg ha vekket den lille slik at ikke døgnet blir snudd. Klart han er trøtt siden lite søvn men bedre med en litt slitsom dag også slik at døgnet blir riktig igjen.

Skrevet

her har junior (9mnd) flere ganger sovet opptil 3 timer i det siste uten at døgnet er snudd. han er forkjøla og sover som din dårlig. Tenker at han da trenger mer søvn, akkurat som oss.... Dersom det ikke blir en vane tror jeg ikke han snur døgnet etter en runde med søvn i 4 timer :) - men dersom det blir en vane må du nok sette inn noen tiltak.

Skrevet

Lille her (3 1/2 mnd) kan godt sove 4 timer på dagen uten at det går utover nattesøvnen... Ser innlegget ditt ble skrevet ganske tidlig i dag også, så da tar han det nok igjen med å være litt mer våken og aktiv utover dagen. La ham sove og kose seg du!

Skrevet

Lillegutt pleide å sove 4 timer på dagen han, rundt den aldern. Han hadde én hvil på dagen, men den var da til gjengjeld lang. Andre jeg kjenner hadde flere dupper, men på max 1 time hver gang. Jeg var bare glad jeg. Sov fra 12-16, og sovna dermed fint kl 19. Sov han fortsatt 1630 vekka vi han, for at han skulle bli trøtt igjen til legging.

Skrevet

Helsesosteren anbefalte meg aa ikke la babyen sove i mer en tre timer paa dagtid, for da kunne han tro at det var natt, saa hvis han sov lengre var det faktisk bedre aa vekke han og legge han til senere i stedenfor.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...