Gå til innhold

Hvordan skal jeg finne denne brudekjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss i Thailand neste år, og da skal jeg få en skredder der nede til å sy kjolen. Har funnet den perfekte kjolen, men har bare bilde av den bakfra :) Vet ikke hvordan den ser ut forfra :) Da kan man kanskje lure på om jeg vet at dette er den perfekt kjolen, men det lille jeg ser på bildet, er iallefall sånn jeg vil ha. Den er lang, med tyll ytterst, stroppeløs og ganske enkel.

Er det noen brudekjole-merker som her kjent for å bruke endel tyll feks? Har nemlig tenkt til å sende bilde til skredderen på forhånd, men da hadde det vært kjekt med et bilde fra forsiden også. Bildet jeg har funnet, har jeg funnet på nettet, av et brudepar som giftet seg i Thailand, så jeg aner ikke merke på den eller noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg får vel lete da... :)

Skrevet

Kan du ikke legge ut bildet av kjolen du har funnet da, eller si hvilket merke det er - så kanskje noen kan hjelpe deg videre?

Skrevet

Som Vannmann30 sier, kan du ikke ligge ut en link til siden med bilde av kjolen? Jeg skal også gifte meg i Thailand neste år. Lykke til med planleggingen

Skrevet

Nydelig kjole!

Men har du prøvd å ta med bilde til en brudebutikk. Noen er jo ganske godt orientert i markedet og kjenner igjen levrandører utifra bilde....

Skrevet

Er ikke det enkleste¨å kontakte de som har websiden der bildet ligger og spørre om de kan videreformidle en henvendelse til bruden, så du kan spørre henne direkte? Det er jo et konkret, virkelig brudepar såvidt jeg forstår, og det er jo ikke verre enn å ringe og høre om de kan formidle forespørselen din. Mindre tidkrevende og med større sjans for suksess, spør du meg.

Skrevet

At jeg ikke har tenkt på det da, Mininni :) Det var lurt!

Mail er allerede sendt de som har websiden! Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...