ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Vi gifter oss i Thailand neste år, og da skal jeg få en skredder der nede til å sy kjolen. Har funnet den perfekte kjolen, men har bare bilde av den bakfra Vet ikke hvordan den ser ut forfra Da kan man kanskje lure på om jeg vet at dette er den perfekt kjolen, men det lille jeg ser på bildet, er iallefall sånn jeg vil ha. Den er lang, med tyll ytterst, stroppeløs og ganske enkel. Er det noen brudekjole-merker som her kjent for å bruke endel tyll feks? Har nemlig tenkt til å sende bilde til skredderen på forhånd, men da hadde det vært kjekt med et bilde fra forsiden også. Bildet jeg har funnet, har jeg funnet på nettet, av et brudepar som giftet seg i Thailand, så jeg aner ikke merke på den eller noe.
♥2 små gull♥ Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Da tror jeg nesten du bare må sette igang å lete... er en stor jobb, men... Vanskelig å hjelpe deg når vi ikke vet hvordan kjolen ser ut. Her er hvertfall en link til mange sider med kjoler. http://www.lysesider.no/festogmoro/bryllupslinker.htm
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 Ja, jeg får vel lete da...
Vannmann35 Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Kan du ikke legge ut bildet av kjolen du har funnet da, eller si hvilket merke det er - så kanskje noen kan hjelpe deg videre?
Vekt 75 Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Som Vannmann30 sier, kan du ikke ligge ut en link til siden med bilde av kjolen? Jeg skal også gifte meg i Thailand neste år. Lykke til med planleggingen
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2007 Jo, det kan jeg. La egentlig ut linken i et nytt innlegg, men kan gjøre det igjen: http://www.brudepikene.no/bryllup_i_koh_samui/cms/269 Takk, og lykke til til deg også, Vekt75 Hvor i Thailand og når er den store dagen for dere?
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Nydelig kjole! Men har du prøvd å ta med bilde til en brudebutikk. Noen er jo ganske godt orientert i markedet og kjenner igjen levrandører utifra bilde....
Mininni Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Er ikke det enkleste¨å kontakte de som har websiden der bildet ligger og spørre om de kan videreformidle en henvendelse til bruden, så du kan spørre henne direkte? Det er jo et konkret, virkelig brudepar såvidt jeg forstår, og det er jo ikke verre enn å ringe og høre om de kan formidle forespørselen din. Mindre tidkrevende og med større sjans for suksess, spør du meg.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. november 2007 At jeg ikke har tenkt på det da, Mininni Det var lurt! Mail er allerede sendt de som har websiden! Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå