Gå til innhold

hi.hi.hi, jeg har bare verdens søteste gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

hi,hi,hi..

må bare fortelle hva atekatten gjør nå.

satt å la sammen klær i går, og ikke lagt dem i skapet enda, og der så han sitt snitt.

Han går nå rundt med en bh på hode og ler av seg selv.

Såååå søt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heheeehehe så herlig :DD

gleder meg sånn til marcus blir stooooor..:P

Skrevet

han er ikke er enn ni mnd da, så stor er han ikke. (dvs at når han går med bh på hodet, er det enten rundt bordet mens han holder seg, eller krypende på gulet)

Skrevet

nåååee.. så skjønt. selv sorterte jeg alle de klærne som er for små til vesla her hjemme, og hun fant ut hvordan man åpner skuffene nå så nå flyter det med klær utover hele rommet hennes, så min dag vil nok gå på å sortere på nytt. utrolig hvor for tiden går, hun har gått fra str 44 til 74 på 10 mnd og jeg savner den pittelille jenta mi som bare lå der og så på meg med forelskede øyne. uff blir helt babysyk! men må jo påpeke at det er kjempegøy å se utviklingen hennes da, hun stod helt alene hin dagen og jeg er jo verdens stolteste mamma! :)

Skrevet

kan få graviditeten min, men når tiden er inne, tar jeg over igjenn. ok??

Skrevet

Hehehe, jeg er ikke akkurat så higen på graviditet og fødsel helt enda, jeg har jo såvidt grodd fra siste keisersnittet. Hehe var en smule uheldig med forrige svangerskapet mitt. men kan innrømme at til tross for kvalme, bekkenløsning og svangerskapsforgiftning så er jeg litt higen på en ny en, kjenne liv for første gang, ultralyden og ikke minst det å kjenne rumpe føtter og hode på innsiden. det var en herlig tid :) skulle gjerne gått gravid for deg likevel men hadde nok blitt altfor glad i bebisen til å gi den fra meg igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...