Molleline Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Hei! Er ny her på barnimagen.no. For et halvt år siden vart jeg veldig overrasket over at samboeren endelig var klar for å få baby. Jeg sluttet da med p-sprøyten, og går fremdeles å venter på mensen. Jeg snakket med fastlegen min når p-plasteret kom på det norske markedet, at jeg gjerne ville bruke det istedefor p-sprøyten for å få syklusen tilbake i normalen. Dette er sikkert over et år siden. Han klarte å overtale meg til å fortsette med sprøyten.... Og nå er jeg lei meg for det, siden jeg går hver dag og håååååper på å få mensen... Er det noe man kan gjøre for å få syklusen sin tilbake, eller må man bare vente??
Truseprinsesse Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Tror nok du bare må vente. Får håpe den kommer snart, så dere får prøvd dere litt Lykke til!
Molleline Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 Ja, men man kan jo alltids øve litt da mens man venter Er iallefall veldig glad jeg sluttet med p-sprøyten. Ser at veldig mange mener den ikke burde brukes av noen.. Jeg har vært så fornøyd hele veien, ingen bivirkninger, ingen mens, lite styr. Alt har bære vært helt topp... Fram til nå... En stund etter jeg sluttet fikk jeg humørsvingninger, vonde bryst, var innmari trøtt. Jeg trodde faktisk jeg var gravid... Men nå merker jeg at ting begynner å bli normalt igjen. Jeg kjenner et stikk når jeg skulle hatt mens, så jeg håper den ikke er langt unna....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå