Anette og lille Olliver <3 Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Hei.. Er i min 25 uke, og har lenge hatt en veldig aktiv liten gutt i magen.. Men siden igår formiddag har jeg nesten ikke kjent noe, bare ett par tre spark.. Begynner bli veldig redd her! Huff.. Også på en lørdag.. Hva burde jeg gjøre? Syns det er veldig lenge å gå fram til mandag før jeg får prata med fastlegen, og han evt kan si hvorfor han ligger så stille..
Kjukka Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Ta å ring til fødeavd. på det sykehuset du hører til... De kan helt sikkert hjelpe deg! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Hei du.. Jeg er førstegangs og ikke lege, men jeg tror du kan ta det helt med ro. Er selv i uke 24, og gikk hele onsdag uten å kjenne noe. Nå sparker han som bare det igjen. Klarer du ikke roe deg ville jeg ha ringt legevakten. Lykke til:o)
anne* Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Hei! Jeg fikk en øvelse av jordmor som jeg kunne gjøre hvis jeg blei engstelig. Den heter telle til 10 testen eller noe sånt. Hun sa jeg skulle legge meg ned og slappe av på den tida da barnet er mest aktivt. På meg fx er dette tidlig kveld etter jeg har spist middag. Så skulle jeg ligge og slappe av og telle sparkene som kom. Det skal komme 10 spark (store og små) på 2 timer. Jeg kunne også drikke endel kaldt, vann eller juice eller noe sånt. Har gjort dette et par ganger, og "testen" er oftest over på 20 min. Men hvis du ikke har kjent nesten noen ting og er redd, så hadde jeg bare ringt og snakket med dem på sykehuset. Har du ikke fått nr til der du skal føde? Lykke til!
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 Takk for gode råd.. Da skal jeg prøve telle til 10 testen, så får jeg heller ringe sykehuset hvis jeg ikke skulle kjenne noe.. Er forhåpentligvis ingenting å være redd for, blir bare så redd for den lille, spesielt siden han bruker være skikkelig turbo!=)
anne* Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Jammen det er ikke noe morro når det føles stille der inne! Så jeg skjønner deg kjempegodt. Hvordan gikk det? Har du kjent noe til han der inne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå