kariuss Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Hei hei! lurte på en ting ang. den pakken. Jeg har fyllt ut sånn skjema tidligere men har visst ikke lagret no kvittering eller noe. Så når jeg fyller ut skjemaet nå står det at jeg er registrert fra før av. Hva skal jeg gjøre nå da? Må man ha med en kvittering til apoteket for å få ut den pakken?
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Husket du hvilket apotek den blir sendt til da? Jeg hadde med kvitteringe, men de på apoteket er jo så hjelpsomme at de ordner det sikkert:)
camosilla Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Jeg har også fyllt ut skjemaet før og ikke fått kvittering. Får også beskjed om at jeg har fyllt ut før...
twiga Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Hei! På nettsidene står det at du skal gjera følgande dersom du ikkje har kvittering, men er registrert: "Jeg har ikke mottatt/printet ut kvitteringen; hva gjør jeg nå? (eller ved uhell slettet min kvittering) - Send en epost til oss på [email protected] og forklar at du ikke har mottatt/printet ut kvitteringen din. Du vil da motta en epost med instruksjoner fra oss. "
"gullet" Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 jeg fikk ikke til og skrive ut kvitering, men jeg hadde notert meg nr, så jeg tok bare d m meg.... men om jeg ikke hadde hatt nr så skulle jeg visst få pakken likevel, de noterte ned navnet mitt som de lagret i en base, hvor d står at jeg har fått utlevert pakken.
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Jeg har hentet babypakken på apoteket! Fikk heller ikke noen kvittering, så jeg sendte dem en mail om at jeg ikke hadde fått noen kvittering. Da fikk jeg mail tilbake med kvitteringen som jeg printet ut, signerte og leverte på apoteket. De er veldig hjelpsomme hvis du sender mail, så ikke nøl! PS: Apotekene er strenge, nytter ikke å dukke opp uten kvittering...! Lykke til!
ruffen Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Finner du det bestillingsnummeret noe sted? Jeg hadde bare med det, pga at printeren ikke virket. Det gikk helt fint. Men ville prøvd uansett. Bare forklar på apoteket.
miss*tupsi Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 jeg bare gikk innom et apotek å spurte etter den pakken jeg.. hadde ikke bestilt på nettet på forhånd.. skrev heller ikke under noe på apoteket...
Gunni_2 Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Jeg fikk spørsmål om jeg hadde fått pakken når jeg var å kjøpte meg pumpe. Jeg fylte ut et skjema og fikk pakken i samme slengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå