dritgrei hei hei! Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 reglene er som følger: man stiller et spørsmål, og får svar.... vanskelig? Jeg liker det godt! nesten påskekrim, og det passer jo bra siden ribba er i hus - ferdig krydret :-))) Jeg starter med et lett et: Hvem sier; "Min far reiser i kjoler og kåper" ?
dritgrei hei hei! Skrevet 3. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2007 det er riktig, men regelen er at den som svarer må komme med neste spørsmål :-).... sisten... nå er det deg :-)))
phantomet Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Greit om man vet hvilke regler som gjelder...*ler* "Det er uten tvil noe magisk med julekalenderen...." fra hvilken bok?
Plutseliten :) Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Julemysteriet av Jostein Gaarder Okei..her er neste : "Når du virkelig ønsker deg noe,vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt"
phantomet Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 "Det er ikke så vanskelig å dø, når du først er blitt vant til det."
Plutseliten :) Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 "Tid for å leve tid for å dø" Nå skal jeg vaske vinduer
phantomet Skrevet 3. november 2007 #10 Skrevet 3. november 2007 Google søket slo feil...*ler* For i boken "Tid for å leve, tid for å dø" referes det det til den etterspurte boken....*ler* Teksten er tatt fra Simon Flem Devolds bok "Morten 11 år", og det er Morten selv som kommer med disse ordene.... Lykke til med vindusvask
phantomet Skrevet 3. november 2007 #11 Skrevet 3. november 2007 Etter å ha tenkt meg om fant jeg ut at det er jeg som svarte deg feil plutseliten. Unnskyld!!! Det stemmer jo at det sitatet er i boken "Tid for å leve, tid for å dø", men jeg ønsket tittelen på boken det opprinnelig stod i... Men et sa jeg jo ikke tydelig. håper du tilgir morsomheten min? Klem klem
Plutseliten :) Skrevet 3. november 2007 #12 Skrevet 3. november 2007 Nja...det spørs om jeg tilgir assa haha...jo da,klart jeg gjør..og i quiz er alt lov,også guggle ) Og rett skal være rett....orginaltittelen er det som gjelder.... Men boka tid for å leve,tid for å dø har jeg faktisk lest,og den var bra! Den handler mye om det å være åpen rundt temaet døden...og livet også Vinduene skinner....og jeg er glad sola gikk ned for da synes ikke alle stripene det ble.For....da må jeg bort å tørke bort )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå