Gå til innhold

hun spiser ikke


I love Sarah Nicole

Anbefalte innlegg

Help!

 

 

Min lille skjønne på 6 mnd og ei uke vil nesen ikke ha mat for tiden. Prøver liksom å tilby grøt, noe hun absolutt IKKE vil ha, middag, spiser litt av og frukt purè.Da vi startet med grøt var hun kjempeglad og spiste mye... Nå nekter hun. drikker litt melk, veldig sjelden. Aner ikke hva jeg skal gjøre jeg, blir jo litt bekymret nesten. Ellers virker hun i fin form og er fornøyd da. :) rare greier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke tenner på gang da?

Kanskje ikke så mye matlyst da... ? Eller, siden du skrev hun var i fin form er det kanskje ikke det... Her var det feber og litt sånt i tillegg til første tannebisser.. BLÆ, slitsomt!!

 

Har det bedret seg?

Spiser hun igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er tenner (hmf)

Men har bdret seg lit igjen nå... Bare jeg venter lenge nok med å tilby mat da :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

sånn har junior vært også. går litt i perioder, en uke er bra og en dårlig..... !

Man blir jo selvfølgelig bekymret når de ikke vil ha mat, men så lenge han har våte bleier og har bra allmentilstand prøver jeg å ikke bekymre meg for mye:) på en mnd hadde han bare lagt på seg150 g.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er bekymret kan du jo gi velling i stedet en ukes tid? Det gjorde jeg fordi min lille ikke klarte å koordinere tungen i det hele tatt, og det var grøt over alt, og ingenting i magen!! ;-)

 

Her er det fire faste måltider pr dag, og det er veldig deilig. Bare kveldsen som blir litt amputert av og til hvis hun er veldig trøtt, da blir det velling istedet for grøt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...