Blomsterenglene Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Trenger en litt fort.. Min funker ikke lenger.. Og det er jo noe jeg trenger så og si hver dag..
SaftSuse *Overtid* Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 På elektrobutikker har de vel i litt forskjellige prisklasser, ellers kan det jo være at de har på Europris f.eks? )
Gjest Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Vi kjøpe på Coop Obs til 299,- Har fungert fint i 2 år nå
Gjest Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Selv om de fleste kjøper billig har jeg for første gang investert i en dyr støvsuger, en Nilfisk Extreme. Vil anbefale deg å bruk de ekstra kronene på en sånn en, som er mer stillegående, best i støvtester (den virvler ikke opp, den suger det faktisk inn!) og i tillegg har den (avhengig av type) "pauseknapp", fjernkontroll osv. Jeg er kjempefornøyd ed min og støvsuger både oftere og mer nøyaktig med nytt vidunder i hus:p Hehe...
sjokolademams Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Hei! Er på utkikk etter en ny og helst billig støvsuger selv. Mener å ha sett at Jernia har en en sånn poseløs støvsuger som koster 499/599,-. Lidl skal ha en til ca. 500,- i salg fra 8 november. Men det var visst begrenset hvor mange de skulle selge i hver butikk.
Gjest Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 http://forbruker.no/bolig/boligokonomi/article2024378.ece Siste tst av Nilfisk.
Blomsterenglene Skrevet 3. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2007 Takker alle sammen..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå