Gå til innhold

i dag tok jeg test og

Anbefalte innlegg

Skrevet

den var negativ:( ! Og d forstår jeg ikke..jeg har jo disse symptomene..Livmortappen kjennes lukket ut og den bruker vel å være åpen like før mensen,eller???

og når jeg og sambo har sex så er d plutselig vondt i visse stillinger som IKKE var vondt før! Sambo syns d ble for trangt,var ikke godt for han i disse stillingene! Han sa d selv at d kjentest som om livmora hadde sunket lengre ned..D var at underlivet var oppblåst han mente da! og mensmurringer har jeg enda,og litt ømme pupper som kan være ganske vond vis noen kommer borti dem,f.eks sambo ligger oppå dem når vi har sex,da er d ganske vondt oppå puppene,og brystvortene er vonde da og så er de såre..

kan jeg ha testet for tidlig likevel??? 14 dager siden positiv El-test i dag! Aner ikke når ikm er,syklusene mine har vært ustabile siden pilleslutt i august.siste mens var 12.10.For 22 dager siden.Forrige mens fikk jeg etter 24 dager.og den første mensen fikk jeg på den 28 dagen.Altså til rett dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vent noen dager til,eventuelt en uke..

så tester du igjen..:)

lykke til ;)

Skrevet

du har født før?

du vet, mange etter et svangerskap får bakovervendt livmor. Man trenger ikke kjenne symptomer på dette med en gang, men kan plutselig komme. Da kan man få vondt i visse stillinger og av og til også begynne å blø lett etter sex. Og når livmoren er kommet lenger bak/ned, blir det jo litt trangere. Eneste måten å finne ut av dette er å ta en tur til legen til gynekologisk sjekk, be de også da ta blodprøve på hcg som ser om du er veldig svakt gravid.

Skrevet

Du får prøve misjonæren. Kansje d blir klaff da.

Skrevet

Jeg testet også negativt på dagen jeg forventet mens, først tre dager senere fikk jeg en svakt positiv test... Kom frem ti at egget måtte ha løsnet litt seint, og jeg blitt befruktet helt på slutten av levetiden til egget. Ungen sitter nemlig på fanget mitt her og surver nå, var i aller høyeste grad gravid jeg :-)

Skrevet

Tror desverre ikke at det skal ha noe å si, men tror heller du testet litt tidlig.

Ble litt forundret, for jeg trodde ikke man kunne ta KS flere enn tre ganger. Har en vennine av meg som har tatt to, og hun sa at hun kunne bare ta ett KS til.

Gjaldte det kun henne da eller?

Håper uansett at spiren sitter snart. Klem

Skrevet

Kanskje du testet litt tidlig ja. Jeg mener jeg leste på clearblue-pakningsvedlegget, at om du ikke har regelmessig syklus bør du vente til 19 dager etter ev. befruktningsdag (altså sex, hihi...).

Så bare prøv å test igjen om noen dager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...