S.J.E.F.E.N Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Spørr for ei vennine som jobber med en skoleoppgave om dette? Lurer på hvorfor (for og imot)?
Gjest Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Vi har bestemt oss for å gjøre det på vaksinasjonskontoret. Fordi personellet på helsestasjonen gjentatte ganger har vist seg inkompetent og usympatiske. Jeg forventer at lege/helsesøster på helsestasjon greier å fortelle meg hvilke rapporter som foreligger og erfaringer fra andre land hvor vaksinen har vært brukt (eks. den nye Prevenar-vaksina). Når jeg står overfor et dårlig tilbud, så takker jeg nei og finner et bedre:-)
Gjest Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Og så tror jeg at din venninne kommer til å få problemer med å finne mennesker som tar valg på dette området. De færreste har fått med seg at helsestasjonen er et tilbud. Og vet de det, og eventuelt er misfornøyde, så biter de tenna sammen og tenker at når vi er ferdig med MMR (16mnd), så er det bare to kontroller igjen. Og det overlever vi nok alltids. For vi må gjøre det alle andre gjør, tenk om noen skulle synes vi er sære? Og de færreste tør å stille krav til helsepersonell. Men det gjør altså denne damen. Du kan sette meg i kategorien høyt utdannet, godt voksen. Og bevisst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå