Gjest Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Hvorfor er det så vanskelig å gjøre noe samtidig med at ungene følges med? Å komme seg ut med to unger og kle seg selv samtidig. Hvor er problemet? Det går da vel an å gjøre det? Eller lage mat og passe to små samtidig. Skulle tro det var snakk om astrofysikk. Noen som kjenner seg igjen?
Gjest Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Jepp!!!!!!!!!! Særlig når det dreier seg om å ta de med ut av huset for å gjøre noe........
Holly❄️ Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Oh yes!! Eller rydde stua innemellom, spes når ungene har roet seg og ser barnetv før leggetid... ikke så vanskelig og ryddet opp lekene da nei:P
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Hehe, er visst slik her også.. Han klarer fint å gjøre ting og å passe en av guttene, men begge?? Må jo være noe mannfolk greier=))
☆Anonymia☆ Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 ikke sant.. sambo skulle ta marcus med seg til svigers igår,og han skulle bære han ut i bilen...så sier han: kan du hjelpe meg å bære ut eller ?? visste ikke om jeg skulle le eller gråte..spørte han: hva skal jeg bære da ? denne posen,svarer han.. HAHA..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå