Gå til innhold

Hva er det med de mannfolka?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig å gjøre noe samtidig med at ungene følges med?

 

Å komme seg ut med to unger og kle seg selv samtidig. Hvor er problemet? Det går da vel an å gjøre det?

 

Eller lage mat og passe to små samtidig. Skulle tro det var snakk om astrofysikk.

 

Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!!!!!!!!!! Særlig når det dreier seg om å ta de med ut av huset for å gjøre noe........

Skrevet

Oh yes!! Eller rydde stua innemellom, spes når ungene har roet seg og ser barnetv før leggetid... ikke så vanskelig og ryddet opp lekene da nei:P

Skrevet

Hehe, er visst slik her også.. Han klarer fint å gjøre ting og å passe en av guttene, men begge??

Må jo være noe mannfolk greier=))

Skrevet

ikke sant..

 

sambo skulle ta marcus med seg til svigers igår,og han skulle bære han ut i bilen...så sier han:

kan du hjelpe meg å bære ut eller ??

visste ikke om jeg skulle le eller gråte..spørte han: hva skal jeg bære da ?

denne posen,svarer han..

HAHA..

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...