jente30L Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 jeg skal det i mai og lurte på hvor tidlig dere hadde søkt... har ei veninne som søker der nå med termin i mai og blir spennende om hun får plass;)
Gjest Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Legen min søkte i uke 10. Fikk plass da. Jeg skal ikke på ABC... Hvis du ønsker inn på Riksen, så har jeg hørt at man bør søke i uke 5-6.
Amalie har blitt storesøster:) Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 jeg har termin 28.april, legen søkte når jeg var 12+3 og jeg fikk ikke plass på ullevål...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Jeg skal føde på Ullevål rundt 23 februar! Jeg sendte inn søknad om fødeplass allerede i uke 6!! Kan aldri være for tidlig ute når det gjelder Ullevål!!! Har hørt om flere som har blitt nekte når de har sendt inn søknaden i uke 10!!
jente30L Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 jeg søkte vel i uke 8 tror jeg og fikk plass;)
ny på vei? Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 søkte i uke 12 eller noe, faktisk ganske sent, for jeg var så usikker på hvilket sykehus jeg skulle velge. men fikk plass på ullevål da=D har termin 3.april
melissa Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 Hvor lang tid tar det før man får svar? Jeg søkte på ullevål for to uker siden, venter i spenning
Gemini7 Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Jeg tilhører eg et annet sykehus, men legen sendte søknad til Ullevål i uke 10. Fikk svar nå, etter nesten 3 uker, om at jeg fikk plass:) Føder ca 13. mai
dronningen Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 har skrevet en søknad til ABC-klinikken jeg...har en datter på 5 år som ble født i Drammen. Jeg er litt usikker på om ABC er det beste, men vil iallefall IKKE ha epiduralbedøvelse denne gangen....er selv sykepleier og orker ikke tanken på epidural.. da blir det nok en vannfødsel denne gangen..noen med erfaring fra ABC-klinikken?
Blå + en i magen Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Hei! Jeg har termin 1 mai, fikk brev om at jeg har fått fødeplass ved Ullevål, men at jeg ikke får det bekreftet før etter 18 ukers ultralyden. Søkte i uke 7.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. november 2007 #12 Skrevet 5. november 2007 Åååå gled deg. Det finnes ikke et bedre sted å føde på enn på ABC. Blir det fler på oss skal jeg ha plass på ABC ellers så vet jeg ikke hva jeg skal føde. Den oppfølgingen man får der gjennom svagnerskapet går ikke å få et annet sted. Mer underbarfe mennesker finnes ikke enn de som jobber der. Å føde der er det beste velget jeg har tatt i hele mitt liv. Gled deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå