AnneSynnøve Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Dette er ikke så veldig viktig egentlig, men jeg lurer allikevel:)) Kan man velge om man vil at det skal annonseres i avisa at man har født et barn?? Eller skjer det helt automatisk?
line_n & sara Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 søstra mi som fødte på ahus, hadde bilder av alle ungene hun har fått, og da var det en fotograf som stakk innom avdelinga med gjevne mellomrom for å få med seg alle nyfødte.. er nok frivillig, ja! her på ullevål tviler jeg på at lokalavisa aftenposten tar seg tid til d, og man må vell annonsere det selv.
Bdancer Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 det må være frivillig - ganske strenge regler for bilder i avis, spesielt avbildning av barn. Noen ganger er det jo bare bilder av barnet (og eventuelt søsken), mens andre ganger med foreldrene... tror ikke jeg ville la meg avbilde til avisa rett etter en fødsel - de fleste ser vel ganske sliten og herja ut...
saray Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 det er HELT frivillig.de spørr deg de dagene de er på sykehuset om du vil.her er det en avis som gjør det og andre har bare kasser du kan legge lapp i med informasjon om du vil ha det i deres avis. reiste hjem med nummer 2 før de hadde vært på sykehuset å tatt bilder(de er 2 dager i uken)men ville gjerne ha det i avisen og mailetda privatbilde og hva som skulle stå til de.det er mange som gjør d sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå