yellowhåpefull Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Har 6 dager igjen og har og har så vidt begynt å pakke. Har kjøpt inn dobbelt av toalettsaker, sånn at det ligger der + et par med slippers ( til å ha i dusjen )...Resten pakkes sikkert når alt er igang. Vi bor bare 5 min unna sykehuset, så er ikke noe krise om noe blir glemt hellr...+ at jeg håper å kunne reise hjem fort.. :-)
Prinsessemamma:-) Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Jeg har begynt å pakke allerede (har termin 28/12) pga man vet jo aldri - så har pakket toalettsaker og litt klær - tilfelle vi plutselig må avgårde. Vet av erfaring at min mann er en dårlig pakker - så greit å ha pakket det aller nødvendigste :-)
Bdancer Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 har begynt å pakke litt allerede. Har en ammegenser og noen ammebher - de får jeg jo ikke bruk for enda så de pakket jeg med en gang. Så har jeg begynt å samle noen små shampo, balsam, dusjsåpe, bodylotion, tannkremtube o.l. i reise-str i en toalettmappe. Tenkte det var greit å ha med sånt i små str.. Prøver å få bagen så liten som mulig, så det ikke blir flaut å komme på sykehuset med en bag som ser ut som du skal flytte inn der hehe:) Har 4 uker igjen til termin nå, tenkte å ha den ferdig pakken innen 3 uker før termindato, for da er man jo innenfor termin og i teorien kan babyen komme når som helst da...
line_n & sara Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 pakka barselbaggen når det var ca 3 uker igjen, skal på barselhotell, og da trenger man litt mer baggasje! selve fødselsbaggen er bare en huskelapp! rekker nok å pakke ferdig under riene, tipper jeg! men har lagt til side litt ammeinnlegg, babyklær, bomullspads pluss pepsi og farris i kjøleskapet som også skal med!
Anele&Solstråla Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Jeg fødte for en uke siden, og hadde kun pakket klær til vesla og et par sokker og boxere til meg selv. Var hos mamma da riene ble verre, og vi kjørte hjem til meg så jeg fikk pakket reste nfør vi dro til Ullevål. Skrev ned en lapp med hva jeg skulle ha med så gikk det greit det;)
*1+1=2 små* Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 en lapp er nok ikke så dumt nei!!!*notere*
løve81 Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 jeg har termin 3 januar, men har pakket det meste allerede. Det som mangler står på en liste på kjøleskapet. Man aner jo ikke når det skjer, og jeg har fare for for tidlig fødsel, så hvis noe skjer nå, har jeg ikke tid til å pakke før vi drar...
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 Jeg har tenkt å sånn smått begynne jeg, enda jeg har 8 uker igjen. Greit å ha det gjort, man vet jo aldri når det skjer
Tigermor. Skrevet 3. november 2007 #10 Skrevet 3. november 2007 Termin lillejulaften. Min forrige fødsel skjedde 11dager før termin. så skal være godt forberedt til begynnelsen av desember! Skal pakke ned babyklær og ammeklær, tsjorte truser, sokker ol til meg. Skal også skrive en lapp over toalettartikler, tøfler ol som sambo kan pakke til meg når vi skal dra visst det går fort! Er ikke så lett å ha alt nedpakket i en bag i god tid før termin, noe må jo nesten stå framme på badet!
Fugl Phøniks Skrevet 3. november 2007 #11 Skrevet 3. november 2007 Jeg har ks om 16 dager, har ennå ikke pakket, men vurderer å pakke litt i dag. Sånn bare for å få ro i kroppen. Godt med alt som er gjort liksom. Første gang jeg fødte pakket jeg vel bare mens jeg hadde riene. Det ble en komisk blanding bagasje. Pakket ettersittende klær og sminke - tordde jeg skulle bli "fjong" og slank med en gang etter fødslen.. hi..hi.. Ble ikke helt slik. Kjæresten måtte hjem og pakke om etter få dager :-)
is_rose *overtid* Skrevet 3. november 2007 #12 Skrevet 3. november 2007 Jeg pakket bagen for 2 dager siden. Har termin 11.november. Skal kjøpe ett ekstra sett med toalettsaker idag og legge i bagen )
Bea har snart 4 barn? Skrevet 3. november 2007 #13 Skrevet 3. november 2007 Ferdig pakket 4 uker før TUL og eg har IKKJE tid til å pakke når det starter da er det bånn gass mot sykehuset. Og riene er ganske inntense med en gang
metteflette Skrevet 3. november 2007 #14 Skrevet 3. november 2007 Termin om 4 uker ca og har funnet frem en del, klærne til baby er vasket men ikke pakket enda.. Jeg burde kanskje pakke ja....
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 3. november 2007 #15 Skrevet 3. november 2007 hmm, har 3 uker til terminen men er ikke begynt å pakke ennå... vet ikke engang hvor jeg har baggene for å pakke i=) hehe... bor 10 min unna sykehuset så regner med at når vi drar på sykehuset røsker jeg med meg det mest nødvendige så får sambo komme med resten senere... kan ikke innbille meg at det er så mye man må ha med til selve fødselen, er vel mest bare klær og toalettsaker til etter fødselen man trenger=)
lills og Sondre Skrevet 3. november 2007 #16 Skrevet 3. november 2007 Har ikke pakket enda, har 11 dager til termin.. Men jeg stresser ikke. Bor ikke nærme sykehuset (1,5 time unna faktisk), men glemmer jeg noe får jeg mamma til å stikke innom huset eller en butikk og kjøpe for eks toalettsaker for meg. Tror ikke jeg kommer til å ligge så veldig lenge der før mamma titter innom! He he.. Tror jeg uansett vil overleve sykehusoppholdet om jeg evt glemmer noe! Men kommer nok til å skrive en liten huskelapp snart.. =)
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 3. november 2007 #17 Skrevet 3. november 2007 Jeg har 20 dager igjen til termin og er ca. halvveis i å pakke kofferten. Har pakket ned klær til meg selv, men toalettsaker og klær til babyen har jeg ikke pakket ned enda. Toalettsakene mine har jeg jo bruk for frem til terminen. Lista er skrevet og klar og det er godt å være i gang i alle fall!
novembermammatil3 Skrevet 3. november 2007 #18 Skrevet 3. november 2007 Pakka ferdig her også!! Har mensen termin 1 des og ul den 8 des.De to andre barna kom 3 uker før tiden,så jeg er forberett nå) Det sies at 3 mann kan komme seint,ellers får jeg vell en styrt fødsel en gang til.Hadde det på 2 mann. 2,45 min fra jeg viste at jeg var i fødsel til han var ute.Trodde jeg nesten måtte føde i heisen på sykehuset! Men alt gikk kjempe bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå