Gå til innhold

Åhh Arg nå er jeg sint!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var helt alene hjemme å slappet av i går, ungene hos mamma i helgen. Gubben skulle ut med jobben. Ltt før tre i natt ringer han å sier at nå er han på vei hjem. Fint, tenkte jeg da, og la meg til å sove igjen.. Men litt før 5 hører jeg latter og bråk og hvisking og tisking... Da hadde han tatt med seg en fyr fra jobben hjem.. Enda han vet hvor mye jeg hater å stå opp med fremmede i huset, særlig når denne dagen er ment til egenpleie.. Skulle kose meg med musikk, et bad, bare slappe av i pysjen og ta det med ro før vi skal på fest i kveld.. Hørte gubben sa at dersom kjærringa ble sur så skulle han ta på seg ansvaret. Hørte også at han hadde tilbudt denne fyren å bli med på fest i kveld og overnatte til i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde trasket opp i pysjen uansett jeg. Men hadde nok tatt på ett strøk med mascara først (veeeeldig avhengig av den) hehe. Den fyren blir vel ikke der hele dagen fordi da? Så du har sikkert god tid til egenpleie, i allefall hvis du ikke skal på fest før i kveld.

Skrevet

Jo, han bor en time unna så han blir.. Skulle låne klær av gubben til i kveld hørte jeg...

Skrevet

forstår deg utrolig godt!!!!

hater overnattingsbesøk, spesielt hvis det er uplanlagt!!!

lykke til :o)

Skrevet

Det hadde ikke jeg likt. Hadde nok blitt ganske sur. Vi har en avtale oss imellom om at man spør om sånne ting først. Ikke er vi så veldig glad i overnattingsbesøk heller forsåvidt. Og iallefall ikke av kollegaer som du kanskje ikke kjenner engang noe særlig?!

Skrevet

eh, i min verden så er det normalt å ta en ørliten prat med mannen først, hvis jeg tok med noen hjem.. Men på andre siden så hadde det ikke gjort meg noe da. Men når man har planlagt noe, er det jo kjiiipt!!!! Makan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...