Gå til innhold

noen som jobber natt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en 100% nattestilling dette betyr 6netter etterhverandre så 8 fri, det høres jo helt genialt ut siden vi fram til nå har jobbet i butikk begge to og som regel trenger barnevat i tilegg til bhg og egentlig bare trenger 1 time siden smbo alltid er ferdig kl 18 når han jobber seint(bhg stenger 17) men har o aldri jobbet natt før da og alle sier at 6 netter er veldig mye. Går det greit for dere som jobber natt å sove på dagen? Har alltid litt problemer med det siden jeg er rastløs av meg og mener jeg har så mye annet å gjøre på dagen så jeg gir som regel opp og står opp igjen om jeg prøver å sove på dagen....

Men å lenge sover man om man er ferdig kvart over sju er hjemme halv åtte, tenker da at det er vanlig å sove til jeg kan hente barna i bhg...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samboeren min jobber 50% natt, han sover til 15-16 når han er hjemme halv ni.. Da jeg jobbet natt sov jeg til 14-15.. Er også ganske rastløs av meg, men etter nattevakt har jeg som oftest vert så trøtt at det går veldig fint å sove;)

Skrevet

6 netter etter hverandre var veldig mye.er dette innenfor helsevesenet? De anbefaler jo å ikke gå mer enn hvertfall 4 etter hverandre da det er en del negative ting med nattarbeid.

 

jeg jobber selv ca 56% natt. Og har på det meste gått 5 netter i strekk, gikk greit det da, men det er jo hva du er vant med. Hvis du får problemer med å sove når du kommer hjem, så blir du jo veldig trøtt i hele perioden - men det går seg som regel til etterhvert altså, slet litt i begynnelsen jeg også.

 

lykke til blir gode penger hvertfall av 100% natt!

Skrevet

Hvor er det du skal jobbe da?Det kommer vel litt ann på det...På sykehus,sykehjem og hjemmetjeneste høres 6 netter på rad mye ut,tror du blir utslitt.Jobber 3 delt turnus,og har 3 i strekk,av og til 4 (om jeg går en ekstra) og 4 er tungt....

Men jeg tror nok du får sove da...

 

elize hvor mye utgjør 56% i forhold til lønn?Jeg skal begynne i 60 % natt snart...Tenker i forhold til 100% lønn..

Skrevet

hmm. jeg jobbet først 53%, så gikk jeg ned til 46,25% og går opp igjen nå til 56%, kanskje 62% etter jul..

 

Siste lønn nå på 46.25% fikk jeg utbetalt rundt 12000kr.

 

Har 46.25% av 307000kr / 12mnd i fastlønn pr mnd, så kommer tilleggene utenom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...