Mini nr 2 i mars Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 De første ukene vokste puppene selvsagt noe, men mest av alt syns jeg de ble faste og harde. Nå som jeg er 13 uker på vei og de fleste symptomene har forsvunnet, så syns jeg også puppene har forandret seg. Akkurat som om de har blitt litt mindre igjen, iallefall er de ikke like harde og faste lenger. Noen andre som opplever det? Eller er det bare meg? Syns bare det var litt merkelig, men det er kanskje ikke det?! Uff...sånn er det å være førstegangs gitt...enda litt blondere enn før =)
mor.monsen Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Vel..mine blir bare større og større.....har vokst siden 1.tri. Nå er jeg i uke 21.. men jeg hadde veldig små pupper fra før. Vet ikke om det har noe å si da.
Måånestråle Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Mine pupper har blit LITT mindre igjen, men er absolutt ikke tilbake til normalen. Men de er ikke vonde eller ømme lenger, og det synes jeg er helt topp!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Mine har blitt mindre, og tilbake til der de var før. :-(
ny på vei? Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 mine gikk opp i 1.tri, så litt ned, eller ikke mye da.. men nå i de siste ukene(er i uke 19) har de bare sprettet opp igjen.. synes det er litt slitsomt, for har ingen bher lenger
gullbaby1 Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 mine va både øm og vokste i begynnelsen. de e ikkje øm lenger, men æ syns ikkje de e blitt mindre heller. kanskje heller litt større i d siste. å mine va mer enn stor nok fra før av, så æ trur ikkje d har nåkka å si p størrelsen fra før av....
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 Det samme hendte med meg, men så......! Rundt uke 16-17 blir de harde og litt ømme igjen, og det klør noe helt forferdelig både på brystvortene, og liksom INNI brystene! Det er nok melkekjertlene som holder på. Hadde det i de to andre svangerskapene også. Det er så ulikt fra person til person. Mine har bare vokst litt, mens veninna mi gikk opp fra B (nesten A) til C-cup! :-) Du får vente i spenning :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå