Gjest Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Da er jeg tilbake, etter et forholdsvis langt opphold! Har hatt litt småkriser, og har vært mye på sykehus, men nå er ting på stell igjen, og lillepjokken har det tipp topp. Er nå sykemeldt, sansynligvis ut tiden, og synes det er deilig. Så nå begynner jeg vel å lage treff på formiddagene ) Gleder meg til treff 22. nov., og håper masse februarmammaer kommer!
Lille Trille* Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Hei Bringebæret! Veit ikke om du husker meg, "Håper fortsatt", men jeg har endelig kommet meg over i 2. trimester. Hyggelig å høre at det går bra med den lille, men høres ut som om du har et noget slitsomt svangerskap! Håper alt går litt bedre framover! Lykke til videre!
Gjest Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Heisann! Ja, vi savnet deg på forrige treff. Vi dukket opp på Egon, og ingen hadde bestillt bord, så vi måtte letet litt etter spiseplass, og endte opp på en italiensk resturant til slutt ;o) Jeg hadde sjekket profilen din og sett at du ikke hadde vært logget inn på nesten en mnd, så jeg var redd at noe hadde gått galt... Vi var 7 stk på forrige treff, og det var meget hyggelig! Synd å høre at det har vært slitsomt for deg med sykhus og kriser. Utrolig godt å se at du er tilbake! )
Gjest Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Hei, "håper fortsatt"!!!! Så utrolig koselig å se deg! Blir glad hver gang noen fra bli gravid kommer seg videre, det er en liten seier hver gang! Håper du har et godt svangerskap, da, uten alt for mye plager og vondter!! Nå er alt ok med meg og den lille, men jeg har jo hatt en litt kranglete livmor fra starten. Så litt opp og ned er det. Nå har vi kommet til uke 27, så vi har uansett gode prognoser framover, hva som enn skjer. MEN, nå når alt har roet seg, håper jeg stadig på å kunne komme så nært til termin som mulig. Det burde kunne gå helt greit! Og hilsen til Lompa: Jeg tenkte på dere den 25, uten bord eller noe, godt det ordnet seg! Gleder meg til neste treff 22. nov.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå