lenej :o) Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 i lys av min hele "la min kjære sove lenge for en gangs skuld"-plan, så er eg oppe idag ja!! meg å mini våkna kl 7, kjære lille babyen min har sove i hele natt uten en lyd jo!!! (ny rekord)... så no ser vi på tommas-toget, og leker på gulvet.. mini hadde dratt av seg sokkan i natt, så han va jo iiiiiiskald på fotan... så på med ulvangsokkan, å opptining på gang! hehe..:! ser ikke ut som han lid no mer av det.. så? ka finne på idag? middag?
Dudellidallo og Tillo Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Heisann=) Så herlig at babyen din har sovet uten et knyst i natt=) Det er blitt en vane her i huset nå, men tidlig i dag morges måtte jeg faktisk inn å gi henne sutten, men sovna igjen heldigvis og var oppe litt over syv... Blitt en vane det nå, godt å starte dagen tidlig:0) Så nå har hun lagt seg til sove igjen, så blir det stell og ut på tur i ruskeværet senere (må ha nye poser til bleiebosset).. Og middagen har vert planlagt en hel uke, strimlet elgkjøtt med mandelpoteter og soppsaus, gleder meg til å spise, mmm=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå