Mamman til AM&JS Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Jeg sender ca 50 stk hvert år...gamle tanter etc forlanger nå nesten å få julekort med bilder av ungene...synes det bare er så koselig vettu.. Og jeg lager de fleste selv også..så dette tar tid.. Har faktisk ikke begynt å lage julekortene enda..så tenkte jeg skulle ta en hobbydag i dag... Litt julestemning ute...så da kan man jo benytte sjangsen... Selv med dårlig nakke...
En_av_hver Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Jeg sender ca 60 stk og nei, de lager jeg ikke selv:-/ Så flink du er da....kanskje jeg jeg prøve meg jeg også..... Hvordan gjør du det? Hvor mye legger du i det? :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Andre jula med junior her, i fjor sendte vi kort med bilde med han som jeg laga selv.. I år vet jeg ikke om jeg skal lage selv eller ikke..
Gjest Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 I fjor lagde jeg 50 stk og jeg skal aldri, ALDRI, lage de selv noe mer Lovet være Elkjøp!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Vi skriver julebrev med bilder og div. Og hvert år forbanner jeg at jeg får så få igjen i fohold til det antall jeg sender. Så jeg sender færre og færre hvert år. I år blir det vel rundt 20, i fjor ble det ca 30. Og da sender jeg KUN til de jeg fikk av i fjor. (utenom noen få tanter/onkler)
☆Anonymia☆ Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 dette er min første jul hvor jeg faktisk skal sende ut julekort så jeg er nygebynner..men tenker på å lage de selv på et program på dataen og sende de som bilder liksom..
Mamman til kasper og Elise Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 Sender 30-40 stk...bestiller fra eurofoto med bilde av Kasper:)
mayaya Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 I år har lista så langt komme til 40, og jeg glemmer alltid noen i første omgang... Jeg skal lage selv, med bilde av småen og litt til. Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå