Mamma'n til Thias Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Min lillebror (ikke så liten lenger) skal spille sin første A-lags kamp. Det er ganske stort, både for han og resten av familien. Lang historie, men han er egentlig en junior som ikke trivdes på juliorlaget. Sluttet, men fikk tilbud om å trene sammen med A-laget. A-lags treneren så det potensialet vi i familien har sett hele tiden, og han fikk fast plass nesten umiddelbart. Nå skal han spille sin første kamp i dag, men mamma er på sykehuset, og pappa måtte muligens i et eller annet møte. Jeg synes virkelig noen fra familien burde være der - og spm stolt storesøster han jeg lyst til å se han... MEN... da må jeg ta med meg lille-prinsen...Kulda er ikke noe problem - den kan vi kle oss for. Men jeg tenker litt på alle lydene. Det er jo et vist lydnivå på disse kampene. Kan jeg beskytte årene hans på noen måte?
Dronningen! Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Er det i eliteserien? Om det ikke er det ville jeg ha stillt meg et sted hvor det ikke er så mye bråk. Litt bortenfor tribunen eller noe sånt noe. Om det er eliteserien ville jeg ha kjøpt hørselsvern, de har det på clas olsson. Hvilken ishall er det?
Elle melle deg fortelle Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Dattera vår var med på fotballkamp når hun var 5 dage. Sov som en stein og reagerte ikke på høye lyder i det hele tatt. Var våken i pausa, mennår støyinga begynte igjen sov hun. Så er jo bare å prøve - eventuelt ta med hørselvern.. Og går det ikke får man bare gå igjen da..
Gjest Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Ta ham med:) Og grattis med broren din, så utrolig moro for ham:) Mine venninners barn er hockeybabyer hele bunten, og når det ble for bråkete eller noe så gikk de bare en tur i cafeen, der er det jo stille mens kampen pågår!
SaftSuse *Overtid* Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 I sommer var det verdensturnering i beachvolleyball her i byen, og der er det et sykt lydnivå, masse musikk o.l. Vi kjøpte øreklokker (sånne små til barn) og puttet på hodet hans, og jeg tror de må ha funket greit, for Mathias sovnet han ) Kom til og med på tv der han lå og sov med sine sjokkrosa øreklokker, hehe... (var utsolgt for de grønne, så da ble det sjokkrosa :-D)
Mamma'n til Thias Skrevet 3. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2007 Nei, er ikke eliteserien... er vel 2 divisjon, tror jeg... Prøvde å finne det ut nå. Mannen min mener det ikke er behov for hørselvern, men jeg tenker at vi stopper på Clas Ohlson anyway. Gleder meg helt sinnsykt! Er så synd at mamma er på sykehus!
Dronningen! Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 Du får ringe mamma`n din slik at hun kan høre på livet eller ta opp kampen på video. Det er ikke så mye bråk på kamper om du holder deg unna tribuneområdet. Sikkert greit at du står litt på siden.... Ha det hyggelig og lykke til med broren din.
Mamma'n til Thias Skrevet 3. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2007 Foe en kamp!! Gikk kjempebra! De vant 17 - 1 , og broder'n scora tilogmed et mål! Og dette var mot et av de lagene som skal være av de beste. Og min sønn oppførte seg overmåte eksemplarisk! Han sov seg gjennom mesteparten av kampen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå