Gå til innhold

Baby og ishockey-kamp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lillebror (ikke så liten lenger) skal spille sin første A-lags kamp.

Det er ganske stort, både for han og resten av familien. Lang historie, men han er egentlig en junior som ikke trivdes på juliorlaget. Sluttet, men fikk tilbud om å trene sammen med A-laget. A-lags treneren så det potensialet vi i familien har sett hele tiden, og han fikk fast plass nesten umiddelbart.

Nå skal han spille sin første kamp i dag, men mamma er på sykehuset, og pappa måtte muligens i et eller annet møte.

Jeg synes virkelig noen fra familien burde være der - og spm stolt storesøster han jeg lyst til å se han...

MEN... da må jeg ta med meg lille-prinsen...Kulda er ikke noe problem - den kan vi kle oss for. Men jeg tenker litt på alle lydene. Det er jo et vist lydnivå på disse kampene. Kan jeg beskytte årene hans på noen måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an å få kjøpt sånn øreklokker for babyer! :)

Tror du må på sportsforretning eller sånn skytterforretning! :)

Skrevet

han har jo på seg lue:-)demper ikke det litt for lyden?

bør jo ha en tjukk lue,er rimelig kaldt i sånne haller....brr....off.

jeg hadde også villet se bror,han blir sikkert kjempe glad hvis du drar:-)

Skrevet

Jeg ville ha kjøpt øreklokker for barn eller holdt meg hjemme. Er ganske høy lyd på hockeykamper.

Skrevet

Nå er vist sirenene ødelagt, og det er ikke så mye bråk på en 3.div kamp. Men jeg stopper innom en CO, så jeg har med hørselvern...

Og temperaturen i hallen er mellom 6 og 8 grader (uten vind), så det er ikke fult så grusomt. Og vi kommer nok til å kose oss endel inne i kafeteriaen.

Når denne ammingen er fredig, drar vi. Gleder meg veldig!

Skrevet

For en kamp!!

Gikk kjempebra! De vant 17 - 1 , og broder'n scora tilogmed et mål! Og dette var mot et av de lagene som skal være av de beste i serien.

Og min sønn oppførte seg overmåte eksemplarisk! Han sov seg gjennom mesteparten av kampen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...