Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 jo...da sjekker du mest aktive brukere-postet flest innlegg... jeg merker meg at det ofte ligger samme personen på topp3 og grunnen er vel at denne personen ikke er såååå skarp eller kun er ute etter å ligge på topp pga hun tror det er en konkuranse..
Gjest Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Ja, man får jo premie. Viste du ikke dette annie?
KaMa Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Var ikke særlig logisk, dette innlegget ditt. Mener du at de som poster flest innlegg vet minst, fordi de da spør mest? I så fall har du neppe vært her særlig lenge. Og uansett hadde det vært umulig å måle kunnskap opp mot uvitenhet på ett område, som DiB dekker. Altså, folk spør vel mest (i den grad de legger ut spørsmål) om babyting, fordi de er ny i rollen og fremdeles ikke har fått den kunnskapen som de etter hvert vil få. Uansett, innlegg blir laget om alt fra uvesentlig info om hva folk gjør til enhver tid på døgnet, til middagstråder, til utblåsninger, til sladring osv. Så nei, slik finner en ikke ut hvem som vet minst.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Nei, dette var en fantastisk ulogisk konklusjon!...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Dert er som regel de som signerer anonyme som vet minst eller ingenting da de er så idiiot i toppen at de må signere anonym for at ingen skal kjenne igjen hvem denne lavpanna idioten er:-)
M by M Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Vet ikke helt om det er så mye ebdre å gå inn og sjekke hvem som ligger på toppen heller jeg da... Lite å finne på?
Den drygaste Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 det kalles sjalusi misstigerlily de har ikke noe vetugt å si så de legger heller ut sånne innlegg som dette i håp om å kanskje en dag se sitt navn på toppen av lista
Gjest Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 woho, jeg er faktisk på lista. Steike så mange svada innlegg jeg må ha posta da:p
Cat.68 Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 Jeg spør visst ikke så mye enligt den listen , men jeg svarer tudligvis en del. Betyr det da at jeg vet mye????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå