Newton & Prinsessen på erten Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 I dag fik kjeg endelig kjøpt med en kåpe. Har vært på utkikk lenge etter en kåpe/jakke, men fikker ikke noe jeg liker for tiden.. Fant en, men da jeg hadde bestemt meg for den var det så klart utsolgt.. Jeg gav opp i dag.. Sa til mannen min.. vi bare går ut og spiser og blåser i hele jakka, jeg er ikke så mye ute likevel (er stort sett sengeliggende pga. kronisk sykdom). Rett ved siden av spisestedet lå en b-young butikk.. Følte at jeg måtte inn der. Hang en jakke rett frem, men den var ikke slik jeg likte.. Så skuffet.. Så opp, og der!! der hang det en kåpe som er helt min stil, Jeg prøvde den på og den passet helt greit :-) Siste de hadde i min str. Nå er jeg så fornøyd.. :-) Slipper å fryse mer på puppene i år :-) Fint skjerf fikk jeg meg og :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 :-) Var jammen godt, hvisikke hadde jeg frryst puppene av meg snart :-)
mayaya Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Da ville du muligens sett litt rar ut? :-O
mammaen til G & A Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Gratulerer med kaape=) Det er vanskelig naar man er kresen=) Jeg kjenner meg saa absolutt igjen, jeg kikker enda=)
mayaya Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Jeg kjøpte meg jakke uten å tenke i høst. Brukte den for 2 gang i dag - HATER DEN! hehehe Men hva gjør man ikke for å beholde puppene?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 3. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2007 hehe, nei ikkesant.. Huff, er såå mye skrekkelig i butikkene nå også.. Det jeg syntes er vanskelig er å finne noe som er stilrent og moderne for oss "midt i mellom". Jeg er ikke interessert i å kjøpe maken jakke som tenårings datteren til venninnen min. Samtidig er jeg ikke interessert å å kjøpe en "svigermor-kåpe". Er ikke lett å være kresen, hehe, særlig ikke når man har litt for dyr smak. Det er fryktelig kjedelig med å bli syk. Før hadde jeg en god inntekt og kunne kjøpe etter smaken (som er litt i dyreste laget). Nå har jeg bare 66% av inntekten min, så jeg må se på prisen også :-( sånt kan man nesten bli furten av, hoho..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå