PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Lenge siden sist jeg var her nå...over 3 mnd faktisk! Veldig rart, var jo den mest besøkte siden for meg dette...he he... Er d noen kjente her i natt??
LindaM_ Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Våken, ja... Får ikke sove. Sitter her alene fordi samboer jobber i natt. Hmf... Prøvde å sove, men stod opp igjen... Noen gode råd å gi?
Dancing Queen Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Hei.. jeg er våken, som vanlig! sliter veldig med å sove om natta og når jeg først sovner så sover jeg veldig dårlig.. hadde vært fint med noen gode råd ja
SandraSalamander Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Da kan jeg jo gi dere et råd som IKKE virker..hehe.. Jeg fikk ikke sove, så da satte jeg meg ned å sjekka ut priser, deler o.l. på sølvbestikket jeg samler på.. Ønsker meg deler til jul nemlig:) Og der ble jeg jammen sittende gitt...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 hmm..ingen gode råd her i gården dessverre...var mange våkenetter da jeg var gravid...nå er jeg kun våken fordi jeg sov så lenge i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå