Expat Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 I USA, til nå i år, har 32(!) barn dødd av at foreldrene lar ungene sitte igjen i bilen.... Siste var en Hooters-servitrise som glemte å levere toåringen i bhg(!), oppdaget ikke at han fremdeles var i bilen og gikk på jobb... Jeg kan ikke fatte og begripe at det gårann..
Mom2Two Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Det der leste jeg også, Expat! Jeg ble også sjokkert..
Northernlights Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 :-O Det må da seriøst være narkotika involvert???Hadde vel mere fyll i "brøstan" enn i hodet,kanskje??! Skjønner bare ikke at det går an,jeg... Trist =o( Stakkars barn!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Huff huff, så trist...
Expat Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 Hvem vet... Hooters ansetter ikke etter IQ, da...
Northernlights Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Men de 31 andre var vel ikke alle ansatt der:-/ Lurer virkelig.Kan man glemme barnet sitt,om man er helt klar i hodet? Jeg tror ikke det,jeg...
mammaen til G & A Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 Det er helt utrolig at noen kan glemme barn i bilen ja.... Syke mennesker er det. Og det er helt utrolig at ingen av dem har sett alle innslagene de har paa TV'en her om nettopp det aa sette igjen barn i bilen, de innslagene er det mange av rett foer sommeren. Kan bare ta med (jeg har heldigvis ikke sett noen enda), skulle jeg komme over et barn sittende alene i en bil, saa ringer jeg 911.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå