Gå til innhold

Hva synes dere om mulig fyrverkeriforbud da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker... men heller nok mot at det er greit. Nå forsto jeg det slik at bakkefyrverkeri skulle være lov, så da får man jo litt action likevel. Vår familie er vel ikke blant de som ligger ned veldig mye energi eller penger i dette. Men vi bor i tettbebygd område, så vi får egentlig nok inntrykk av alt naboer sender opp...

Konklusjon: Jeg stemmer for et forbud!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eit forbud hadde ikkje vore meg imot. Har aldri brydd meg om fyrverkeri, og kjem heller aldri til å gjere det. Hadde blitt mindre å gjere på jobb natt til 1. nyttårsdag og..

Skrevet

Eg syns eit slikt forbod er på høg tid.

Skrevet

Klart for et slikt forbud!!!!

Skrevet

Ja absolutt.

Da kan heller kommunene eller byene tenne et par fine raketter kl 12, og thats it!

Skrevet

JIPPI sier bare jeg!!

har en hund som er livredd hvert nyttår.Ikkeno morro.

Er heller ikke så begeistret for raketter uansett....

Skrevet

Enig med en over her!

Ja, til forbud! Men at kommunen kan sende opp noen raketter!

Skrevet

synest egentlig at det er ganske greit...er så mangen som ikkje følger regler på det!! og det kan gå svært så gale:(

Skrevet

Et forbud mot fyrverkeri hadde vært helt topp for min del! Livredd på nyttåraften jeg, hehe;)

Men da bør kommunen ordne med felles fyrverkeri (avfyrt av kompetente folk) på de forskjellige byer og tettsteder, for raketter må det jo være litt av!

Skrevet

Jeg syns ikke nå om at det muligens skal fjernes:( er jo en del av sjarmen å sende opp noen raketter:-D

Skrevet

Bryr meg ikke så mye om det igrunnen,så samme for meg,men liker det ikke særlig godt,er skumelt.

Skrevet

Her i Trondheim har det vært fyrverkeriforbud innenfor bygrensa i noen år, syns det er supert jeg. Kommunen stiller med et kjempeflott fyrverkeri istedet!

Skrevet

Jeg syns det er helt tragisk. Det ødelegger mye av nyttårsaften for min del. Ikke sender kommunen opp fyrverkeri heller så.

Skrevet

Det er på høy tid. Så mange som ikke vet hva de driver med, og i tillegg gjør det i fylla. Det er jo så mange personskader hvert år. Bedre om det ble sendt opp av kommunen, og at de heller la litt mer sjel i det.

Skrevet

Syns det er greit hvis kommunen sender opp fyrverkeri..hvis ikke syns jeg det blir trist..

Skrevet

Gjør ikke meg noe med forbud iallefall. Vi har aldri brukt penger på fyrverkeri...hehe:-)

Men kommunen kan jo godt sende opp litt fine raketter, litt raketter må det jo være...avfyrt av kompetente og edrue mennesker.

Skrevet

Håper det blir det.....farlig, forurenser unødvendig og unødvendig pengebruk som heller kan gis til andre formål...

Skrevet

absolutt for forbud! Aldri likt raketter...

Skrevet

Det er på tide!

Liker ikke fyrverkeri i det hele tatt, og klarer fint å kose meg på nyttårsaften uten raketter. Hvis kommunen sender opp er det i alle fall myyye bedre enn at 20 drita naboer gjør det.

Flott forslag!

Skrevet

Fantastisk...

Slik det er nå er det nesten som å la fulle folk løpe fritt rundt med våpen en gang i året....

Skrevet

Synes det blir litt trist, men er vel det mest fornuftige. Kommunen her kommer ikke til å sende opp noen raketter, og om de skulle gjøre det, hadde det blitt en grusom krangel over hvilken bygd de skulle skytes opp i.

Skrevet

syntes det hadde vært flott!! Gruer meg veldig til nyttår nå som jeg har 2 hunder.. Det man heller kan gjøre er at kommunen sender opp raketter. Slik som i kr.sand ved festningen, nydelig å se på :)

Allerede NÅ begynner de å smelle med raketter utenfor døra her og de har garantert hatt de siden ifjor så foreldrene reagerer jo ikke..

Hjemme hos mamma så har det hendt at de har skutt raketter flere måneder etter nyttår også!! Grrrr

Skrevet

Helt fantastisk hvis det går igjennom!

Forferdelig for alle dyrene, både ville og tamme. Jeg personlig hater fyrverkeri og er livredd for å bli truffet eller for at en skal finne veien gjennom vinduet eller noe. Dessuten syntes jeg det er rett og slett forkastelig å sette fyr på så mye penger hvert år når det er så mange som trenger de pengene til bla mat og medisiner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...