Gå til innhold

Kristiansand,anyone?


mamma-ylle og snurpen!

Anbefalte innlegg

Tilflytter i kr.sand og ganske så ensom :P Hadde vært fint å treffe noen andre gravide her og kanskje til og med fått en venn eller to!? :) Har vært på ett par Bim-treff,men de andre er myyyye lenger ute i sv.skap enn meg,så de er allerede begynt og få barna sine.. og det hadde jo vært moro og treffe noen som er i samme mnd :) stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor langt er du på vei? jeg er også tilflyttet, har ikke vært på noe bim treff så har nok ikke jobbet så alt for hardt med å treffe andre i samme situasjon, men er jo alltid moro å ha noen å prate med om baby relaterte ting:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin i slutten.. 27,februar :) så at vi er like gamle også! :) du har termin når? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg bor også i byen og har termin 27 febr. Har heller ikke vært på noe treff enda, følte det var litt tidlig. Jeg har jobbet så mye også, men trapper litt ned nå. hva gjør dere? jeg er sykepleier og tror jeg er litt eldre er 34 ;-} men det hadde vært hyggelig å møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har termin 9 februar, føler det nærmer seg mer og mer nå.. jeg studerer på UiA, men skal ta et års permisjon etter jul. du gjør til vanlig da mamma-ylle med ylenia i magen! ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jepp!! Tilflytter på 3. året. Hehe. Helt enig! var på treff for en stund siden, men er blitt så mange der (og de er så langt), så var litt lite interessant. Går også på UiA. Vil ha februar-treff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykemeldt (blir å være det fram til permisjon) fra barnehage, så jeg gjør jo i grunn ikke så mye.. Er egentlig fra horten,tønsberg og er 20 år:) Februar-treff høres supert ut!:) Når,hvor hvem? ;-) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også tilflytter, har bodd her i snart 3 år. Har termin valentines day, hehe, 14.febr.:) Venter en liten (eller stor?) gutt. Jobber i byen og bor på Søm med min kjære mann:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, jeg er i uke 27. Er fra Kristiansand men har nettopp flyttet til Konsmo i Audnedal Kommune jobber i Kristiansand og har enda 100 % stilling. Har termin 11. februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva med onsdag 14.11 på dagen.... gjerne før kl 12. For min del. Guttungen min er ferdig på skolen i 13 tiden( har en på 8)

Jeg er så trøtt om morgenen at det er greit å komme seg i gang, ellers sovner jeg bare på sofaen.....;-}

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg går på skole, så blir litt vanskelig så tidlig. Men mandag 19. har jeg fri på dagen! (Kom gjerne med flere forslag altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge dagene passer bra for meg, men hvis dagtid er vanskelig så kune vi kanskje prøvd på en ettermiddag? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...