Gjest Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Synes jeg har lest så mye skit her inne i dag. på ulike forum at jeg (nesten) ble helt deppa. Synes du også det er mye rart nå? har ikke du noe artig å fortelle meg/oss??? Sambo har reist på utenlandstur i dag også, og det er første gang etter fødsel jeg er alene med lille....
☆Anonymia☆ Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 artig å fortelle ?? hmm...dette innlegget var litt rart heheh...
Gjest Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 he he he var nok litt overtrett i går, fikk for meg at alt var såååå negativt her inne. men etter en god natt søvn er alt lyst igjen. "kjenner" deg fra bim, og siden du alltid virker så positiv så tenkte jeg at KINE - hun har sikkert noe positivt å komme med .... Gratulere med 7 mnd dagen til din nydelige sønn
☆Anonymia☆ Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 hahahhaha du søt du er.... virka som om du hadde en høne å plukke med meg når jeg leste innlegget..hahahah tusen takk :DD
Gjest Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 he he he tror jeg må holde meg borte fra dataen neste gang jeg blir overtrett høne å plukke med deg likssom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå