Gå til innhold

Hvis en er singel

Anbefalte innlegg

Skrevet

And no strings attatched, hvorfor i hælvete skal en ikke kunne kunne nyte sin sin sexualitet fulllt ut og pule den en ønsker , når som helst? i 2007?

kom gjerne med legitime argumenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg kan ikke se noen grunner til at man ikke skulle kunne det.

Ikke om en er i forhold heller (om man trekker bort "den en ønsker") fra setningen

Skrevet

Eller, forsåvidt ikke. Får jo håpe at "den en ønsker" er den en har et forhold til da:)

Skrevet

Jo, men ikke viss man er i et forhold mente jeg- men så måtte jeg jo trekke den tilbake. For jeg satser på at når man er i et forhold så er man sammen med den man ønsker. see?

Skrevet

sant nok, men jeg er ikke i ett forhold, jeg har bare en elsker som varmer sengen i ny og ne:P

Skrevet

Da er du bare horete og eier ikke respekt for deg selv! Og hva tror du din kommende mann syns om at du har pult 50 gutter??

Sex er noe personlig...Å dele kroppen sin med sååå mange er ikke kult liksom! Det er min mening..

Skrevet

Men det er jo fint for deg- ingen som tvinger deg til å gjøre det heller (satser jeg på) så la nå andre være i fred.

Skrevet

Jeg vurderer seriøst å skaffe meg en elsker selv om jeg er i et forhold. Null sex fungerer ikke i lengden!! JEG ER KÅT.

Skrevet

Er jo slike damer som deg mooira som er årsaken til at musa faller ned etter en viss tid... den visner bort:-)

Skrevet

urggghhhhhhhhhh.... den råtner bort:-)

Skrevet

har noen hær plut 50 stk da?

jeg har i allefall ikke det selv om jeg har en elsker og han har jeg da sannelig holdt meg til i ett og ett halvt år så:P

Skrevet

Jeg sluttet med tellinga da jeg fylte 15:-)

Skrevet

Single har like stor rett til et seksualliv de som andre!

Jeg er tilfreds i mitt parforhold nå og skal innrømme at den biten er bedre enn den gang jeg var singel..men jaggu hadde jeg mye deilig moro den gangen også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...