Staark Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Hei! Vi er invitert til "syden" når lillegull er 2-3mnd. Noen som har reist med et så lite spedbarn til varmere strøk? Vil gjerne høre egne erfaringer og gjerne tips.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Jeg henger meg på denne!vi og reiser kanskje til varmere strøk(thailand) når babyen er ca tre mnd...men vil se ann formen til både meg og babyen først;o) Noen råd jeg har fått er: -hør med reiseklinikken i oslo om feriemålet er anbefalt for små barn. - vær sikker på ammingen før du drar, det er lurt å reise når babyen fullammer og før babyen begynner med annen føde.. - det skal visstnok være lurt å reise etter at babyen har fått en døgnrytme(ca rundt 3mndalderen,men dette er nok ulikt..) - husk at ingen babyer skal ha sol på seg - er det veldig varmt er det lurt å prøve å gi babyen litt vann innimellom -husk god reiseforsikring!! Dette er de rådene jeg har fått,men det er sikkert mange som har erfaringer på området:o)
Staark Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 Jeg trodde Thailand var fy-land å reise til med spedbarn? (pga at barnet ikke har fått alle vaksiner etc). Vi holder oss innen Europa.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Thailand skal visst være greit(det eneste landet i det området det er greit å reise til..) pga gode sykehus og trenger ikke vaksine..det er flere barnefamilier jeg kjenner som reiser dit.. men vil bli kjent med babyen min før jeg reiser så langt ja;o)
Brummeline3barnsmor Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Jeg reiste til spania når eldstemann var 2, 5 mnd gammel....Det gikk kjempefint!! Bare pass på å hold babyen i skyggen, at han ikke blir for varm og får i seg nok veske. Ha en fin tur :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå