Gå til innhold

Da er jeg tilbake hit folkens, både positivt og leit..

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk bekreftet at jeg har hatt/ har en sa... :(

noe som var så sykt vondt, hadde aldri trodd jeg skulle ligge hele natta med masse smerter... trodde heller ikke at jeg skulle bli så lei meg... nå veit jeg hverfall hvordan folk som mister har d.. hadde aldri trodd d ville gå så inn på meg:)

så nå venter jeg bare på at jeg skal bli ferdig med å blø slik at jeg kan begynne å prøve igjen... :)

både koselig og trist å være tilbake...

men nå må jeg klare å legge hele sa bak meg og starte med blanke ark:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så kjedelig! Mistet selv midt i september, vet hvor kjipt det er ja! Vi har første ordentlige prøveperiode igjen nå... Velkommen tilbake skal du nå i alle fall være!

Håper det lykkes raskt for oss begge igjen! ;)

Skrevet

Uff, så trist at du måtte oppleve å miste. Skjønner hvordan du har det.....Men det er jo også greit å få et klart svar, noe å forholde seg til. Jeg gikk og var kjempebekymret i lang stund, og da jeg fikk svaret at den var død, ble jeg både trist og lettet (høres kanskje litt sykt ut?).Det er lettere å forholde seg når man vet sikkert, selv om man selvfølgelig ønsker at det skal gå bra. Jeg også venter på å slutte å blø, så får vi se om vi er klare til å starte igjen. Tipper at jeg er klar, for henger jo inne på disse sidene hele tiden:)

Lykke til masse, håper du får en spire med en gang, og som sitter!!!

Skrevet

Nei såååå trist ;(;(;(

Jeg hadde en SA forrige fredag og har hatt kraftige blødninger og smerter i 1 uke :(

Skrevet

Så utrolig leit. Jeg hadde også en sa for 1 uke siden.... vi var helt knust!!! Venter dere andre på første mens før dere prøver igjen? Vi klarer ikke det vi...hhehe. Har hørt og lest forskjellig om hva de anbefaler. Men gynekologen jeg gikk til sa at det var bare å sette igang, men at det er lettere å sette termindato hvis en ventet på første mens. Hun sa det ikke var større sjans å miste hvis en prøvde med en gang, men har jo hørt annet av andre. Var så instilt på baby at nå vil vi bare prøve til vi får det til, men er selvfølgelig liv redd for at det skal skje igjen. Vet hvordan du har det.... så gir deg en goooood klem ;-)

Skrevet

Huff så trist å høre.

Vet ikke helt hva jeg skal si, men ønsker dere lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...