MissAntrop Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Stakkars lillejenta mi er potte tett og hoster. Hun får ikke sove og klarer heller ikke å ta smokken når hun er så tett. Har gitt henne nesedråper men det har foreløpig ikke hjulpet. Hun har ikke feber. Nå er jeg redd fordi; tenk om det er noe annet enn en vanlig forkjølelse. Vurderer å legge meg inn sammen med henne, men er det dumt? Har nettopp begynt å ligge på eget rom..
lille je Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Legg deg sammen med henne du, så er du der om hun trenger deg! Det kan da ikke være dumt....
snartmammapåny Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Stakkars liten, er ikke noe kjekt når de er syke:( Det verste som skjer om du leggr deg inne hos henne er jo at du må kanskje venne henne til å ligge alene igjen, selv om jeg er rimelig sikker på at dette ikke skjer ved at du ligger det en natt eller to. MEn uansett så er det jo bedre at du føler deg trygg og er der for henne når hun er syk enn at du skal gå å være engstelig. Så får du heller ta opp "kampen" om den skulle komme. Og uansett så er det nok bedre at du ligger inne på hennes rom sammen med henne enn at du tar henne inn på ditt rom igjen.
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Jeg ville prøvd å legge hodet litt høyere opp..... Flere puter kanskje, eller legge bøker under senga hennes (der hodet er, selvfølgelig :-)) Og da er det kanskje bra om du ligger ved siden av henne om hun vanligvis ligger på tynn pute, nesten flatt på madrassen. Det hjelper i allefall meg og min nese å lette på trykket. Jeg får ikke sove om jeg må puste gjennom munnen, dessverre. (",)
MissAntrop Skrevet 2. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2007 Tusen takk, det var et godt tips! Skal prøve det
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 syns du skal gjøre det du føler er best, er ofte det beste:) sikkert litt trygt å ha mamma sammen med seg når hun føler seg dårlig.
miapia Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Ikke legg ekstra puter under hodet hennes! Legg de under madrassen. tryggere og mer komfortabelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå