Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Hei. Jeg har en venninne som er voksen - dvs +30 år. Hun er singel , hatt et langt samboerskap - men det tok slutt for 2 år Hun ønsker seg barn. Men har som sagt ingen kjæreste......Hva gjør man?? Hvor lenge kan man vente? Noen som kjenner noen som har tatt et "annerledes " valg?? Blitt frivillig alene med et barn? Adopert? Hun synes det er kjedelig og vente og vente - og det skjønner jeg jo godt Noen gode råd?? tips? tanker?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Kanskje "Storken" hadde vært noe for henne http://www.storkklinik.dk/
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Ja mulig - takk for tanken! Men et utrolig stort skritt og ta! Vet det er mange hetroseksuelle single som gjør det faktisk - bedre en one-night på byen - men et vanskelig tema sikkert når man er oppi situasjonen
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Men det er jo et stort skritt å ta selv om man er alene eller ikke. Når man er alene så er det jo kanskje litt viktigere med nettverket rundt seg og økonomien da en kun har én inntekt.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Det er jeg enig med deg i - og en slik klinikk koster jo en del penger !! Har man jobb, og har et sted og bo, greier man seg jo Bedre og bo alene enn og være ensom i tosomheten - som mange dessverre gjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå