Gå til innhold

Ufrivillig barnløs.........


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har en venninne som er voksen - dvs +30 år.

Hun er singel , hatt et langt samboerskap - men det tok slutt for 2 år Hun ønsker seg barn.

Men har som sagt ingen kjæreste......Hva gjør man?? Hvor lenge kan man vente?

Noen som kjenner noen som har tatt et "annerledes " valg??

Blitt frivillig alene med et barn? Adopert?

Hun synes det er kjedelig og vente og vente - og det skjønner jeg jo godt

Noen gode råd?? tips? tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja mulig - takk for tanken!

Men et utrolig stort skritt og ta!

Vet det er mange hetroseksuelle single som gjør det faktisk - bedre en one-night på byen - men et vanskelig tema sikkert når man er oppi situasjonen

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Men det er jo et stort skritt å ta selv om man er alene eller ikke. Når man er alene så er det jo kanskje litt viktigere med nettverket rundt seg og økonomien da en kun har én inntekt.

Skrevet

Det er jeg enig med deg i - og en slik klinikk koster jo en del penger !!

 

Har man jobb, og har et sted og bo, greier man seg jo

Bedre og bo alene enn og være ensom i tosomheten - som mange dessverre gjør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...