Gjest Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Du tar bare kaka din dævelrotte! "ÅÅÅÅ.. jeg er såå hyggelig mot alle damene her inne altså, kan genuint ikke forstå at jeg har vært ekkel noen gang altså". "jeg er bare sååå søt og snill hele tiden jeg, hvordan kan noen tro slikt om meg?". Yeah right, bitch!! Gå å spis din egen bæsj, for du er så råtten innvendig at du ikke merker forskjellen engang!
Gjest Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 ååååå så patetisk du er... samma ulla som flere av de andre horene her.. knulla mer enn 10 for å si det sånn!! Du vet hvem jeg er... Gått på samme skole som deg..
Gjest Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Oi, så flink du er;) Hvilken skole var det da? har gått mange jeg;)
Gjest Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 helloalicja er bedre enn du noensinne kommer til å bli HI!!!
Gjest Skrevet 3. november 2007 #10 Skrevet 3. november 2007 Hvor kommer all denne aggresjonen fra? Kanskje på tide å få seg noe??
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 3. november 2007 #11 Skrevet 3. november 2007 Åååå din kaklehøne HI!! Har aldri sagt jeg er hyggelig mot damene her inne :-)
Gjest Skrevet 3. november 2007 #12 Skrevet 3. november 2007 virker som du moira har noe problemer i huet? Kan jeg anbefale psykoterapi? Er du seksuellt frustrert lille venn? Ingen kjekke gutter som har villet leke med deg? :-D
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 3. november 2007 #13 Skrevet 3. november 2007 Hun vil ikke leke med de.. da kommer hun over edn magiske grensa på 6stk per person..
Gjest Skrevet 3. november 2007 #14 Skrevet 3. november 2007 HUffa meg :-DDD For tenk om det blir mer en 6 stk, da får man jo elefantglufse!
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 3. november 2007 #15 Skrevet 3. november 2007 Da er man hore, da.! haha
Gjest Skrevet 3. november 2007 #16 Skrevet 3. november 2007 Fader..og jeg som ikke engang tok betalt! >Føler meg snytt....
Gjest Skrevet 3. november 2007 #17 Skrevet 3. november 2007 Ja, for det er vist sann at når man beveger seg over seks stykk så begynner automatisk alle hankjønn og spytte på en. Så jeg skjønner henne godt da, høres jo slitsomt ut. mene, paraply?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå