husmusa Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Min mann og jeg ferierte med ett vennepar av oss som er i 40 åra og har en datter på 14. Vi delte en stor hytte. Datteren vår og datteren dems hadde rom vegg i vegg og det var veldig lytt. Om nettene stønnet de og hadde høylytt sex. Det må jo ha vært pinlig for datteren dems. For vi la oss ikke noe særlig senere enn ungdommene. På kveldene hendte det at mannen fingret henne under skjørtet, når de trodde ingen så det. Jeg syns de var veldig uhøflige og tok lite hensyn, ikke minst i forhold til barna. Bør jeg si i fra. Mannen min syns vi skal la det ligge
Gjest Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 La det ligge, men ta lærdom og ikke dra på ferie med dem igjen! Noe sånt ville ikke jeg akseptert på hyggelig familieferie.
lille je Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Jeg hadde vel latt det ligge om jeg ikke skulle feriere mer med dem.... Men ville vel kanskje hinta litt om jeg skulle det....
cherry coke Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Vet ikke om jeg hadde tørt å si fra...Klarer de ikke å styre seg, eller?? Stakkars jente.
♥Snulder Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Hvis dere ikke tok det opp med dem der og da, så blir det litt for dumt å komme med det i etterkant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå