Kirsebæra Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Med tenner....altså, cysten hennes var på størrelsen med en grapefruit og hadde tenner så legen sa at dette var nok en uutviklet tvilling, men det var en godartet og alt det der, men poenget mitt er....noen som vet om en plass man kan se en cyste med tenner? prøvde å google, men fant liksom ingen ting....anyone?
Salat Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Aner ikke, men må bare si at mormor også hadde en cyste på eggstokken med en tann og hår. Grøss.
Kirsebæra Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 ja jeg må si det jeg også, ser for meg en sånn liten rund jævel med skikkelig monster tenner....men hadde litt lyst å se en slik en for å se hvordan den ser ut da... men finner ingen ting på internett om det.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 vet ikke om nettsider,men kan si at det ikke er noe pent syn.. æsj sier jeg bare..=)
lille je Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Herregud, nå ler jeg så jeg griner her;)
katlinka Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 http://home.cfl.rr.com/dahmd/ovary.htm Nederst på siden står det "dermoid cyst", trykk på overskriften og et bilde popper opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå