Gutt i magen! Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Endelig, en uke over termin, søndag, kom min lilli Julian. Våknet i 6 tiden på morningen og lurte på om vannet hadde gått. Det kom ikke masse vann, men litt og litt. Så etter en halvtime kjente jeg noen smerter nederst i magen og kjønte etter en liten stund at det var veer. Vekket mannen min som fikk fart på seg, hev seg i dusjen og pakket ting vi ville ha med. Var så spent, gruet meg ikke til det vonde, bare glad for at jeg nå endelig skulle få babyen min. Dro på sykhuset i 08.30 tiden, var der i flere timer, men så dabbet riene av og ble sendt hjem. Dro hjem,leide film, riene kom ca hvert 5 min, men følte det kom til å ta tid, men så etter et par timer tok det seg opp og vi dro tilbake. Fikk akupungtur og riene ble enda vondere. Endelig var det ordentlig i gang. Fikk eget rom og i 9 tiden var det så vondt og riene kom så ofte at jg ba om epidural, da hadde jeg 6 cm åpning. Selv om det det var vondt var det fin stemning. Det var veldig deilig å få litt mindre smerter men kjente et veldig press nedover, men jordmor mente det var mange timer til fødsel, men det var vaktskifte og hun nye sjekket åpning i 10 tiden, dag var det full åpning. Ble med ett fylt med spenning, prøvde å stå for å få han lengre ned med ble svimmel, så la meg ned og skulle bare begynne å presse. han kom helt ned men hjertelyden hans begynnte å gå ned, han hadde visst navlestrengen 2 ganger rundt halsen. Det ble litt skummelt og lege og flere andre kom inn. presset til den store gullmedaljen, og med litt hjelp fra en sugekopp kom min vakre lille sønn til verden kl 23.24, helt perfekt! Selv med litt action på slutten bør dere som venter bare glede dere. En dag man aldri glemmer og som jeg ser tilbake på med glede! Lykke til alle dere her, og takk for meg!! Har hatt veldig glede av denne siden i vente tiden
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Gratulerer så mye med gutten!! Kos dere sammen, og lykke til videre!!
Anettemor82 Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Gratulerer så mye med den lille prinsen:) nyt hvert øyeblikk!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Gratulerer med lille gutten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Må du kose deg masse med han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå