Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Finner dere ingen andre plasser å få ut innestengte, mannsjovinistiske følelser? get a life!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 å nei, å nei - de er hjertelig velkomne:)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Greit at dere snuppetuppeluppene synes at det er sååååååå gøy med mannfolk (gutter vil jeg kalle det) her inne, men det er jo faktisk litt merkelig. Greit, dette er dinbaby.side og mannfolk har babyer også, MEN det er et stort flertall av kvinnfolk her og masse kvinnfolkprat på sidene ellers, så hva pokkern gjør disse guttevalpene her inne? merkelig, merkelig! Stikk ut med kompiser. Sikker på at dere er 14 år og ikke får lov til å være ute så lenge...haha.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Jaha, så det er forbeholdt kvinner å ha barn/babyer? Det var nytt for meg....
Gjest Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Gud forby at pappaer skulle intressere seg såpass for barna sine at de går inn på en side for småbarsforeldre.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Nei, men det er faktisk litt unaturlig at mannfolk gidder bruke så mye tid inne på en slik side med flest mødre, og det bare for å sure stemningen. Og dere går på hver gang!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Si meg, diskuterer disse mannfolka så mye om babyene sine eller???
Gjest Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 Kan du venligst forklare hva/hvem du snakker om egentlig? Snakker du om en spesiell eller alle menn på denne siden?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 De guttevalpene som er på siden bare for å irritere på seg kvinnfolk som lett lar seg irritere... slik som dere
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #13 Skrevet 2. november 2007 Hør her anonyme tjukka.... "RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP":-)
Cat.68 Skrevet 2. november 2007 #14 Skrevet 2. november 2007 jeg må si at dem er særdeles smart jeg da. De er tross alt på en side hvor flertallet er kvinner. Finner ikke så mange kvinner samlet på et sted noe utested. ;o))
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #15 Skrevet 2. november 2007 Akkurat ja. Akkurat det jeg mener. Tror dere denne "karen" er over 25? Neppe. Gå og legg deg.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #16 Skrevet 2. november 2007 nei, nei...det er jo mye lettere å finne seg en dame hvis det er det de vil over internett, på ei side full med nybakte mødre! Djiiiises!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #17 Skrevet 2. november 2007 Vi gutta kaller det for "ferdigpakke":-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #18 Skrevet 2. november 2007 Natta kranglefanter! Fikk bare lyst til å skrive noe faen her. klarte å irritere på meg noen før jeg tar kvelden. Ha en fin natt både kvinnfolk og mannfolk!!!!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå