Gjest Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Vi bruker kun Zendium,kjøpt på apoteket. Den inneholder ikke såpe.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 tenker du da både til voksne og barn? her i huset er sensodyne vinneren for oss voksne.
Augustspire<3 Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Vi bruker og zendium... Store og små
Leeloo76 Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Ifølge tannlegene som ble intervjuet på FBI; hvilken som helst som inneholder fluor, men helst ikke Colcate Total fordi den inneholder triclosan. Ellers er det visst noen som får mer munnskjold (eller hva det nå heter, de små hvite sårene man kan få i munnen) av et eller annet stoff som finnes i noen tannkremer, men husker ikke hvilket stoff det er.
hit og dit Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Eg liker no best vanleg colgate eg dåm den røde tuben. Mora mi kjøpte tannkrem med mynte og lime i sommar, det var akkurat som eg pussa tenna i mojito, fæle greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå